به گزارش کارپرس، اغلب خودروسازان در سالهای اخیر میکوشند با کاهش وزن خودروها سطح مصرف سوخت را بهبود بخشند. این کاهش وزن عموما با جایگزین کردن فلزات سبکتر یا فیبر کربن به جای فولاد در بدنه خودروها صورت میپذیرد. فورد با استفاده از آلومینیوم در بدنه وانت جدیدش «اف۱۵۰» موفق شد وزن این خودرو را بهطور قابلملاحظهای کاهش دهد؛ اما شورولت برخلاف فورد، تمایلی به جایگزین کردن فولاد با آلیاژهای آلومینیوم یا فیبرکربن ندارد و کف سیلورادو ۲۰۱۹ نظیر نسخههای قبلی با صفحه فولادی پوشانده شده است.
شورولت و فورد بازار وانتها را در آمریکا در اختیار دارند. وانتها سودآورترین محصولات هر دو شرکت محسوب میشوند. سیلورادوی جدید شورولت در نمایشگاه خودروی دیترویت در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.
منبع: روزنامه دنیای اقتصاد
لینک کوتاه:
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان