خودروها در طول دهههای مختلف تغییر کردند و بسیاری از گزینههای سرگرمکننده درون اتومبیلها گذشته، عقبافتاده به شمار میآید. مسلما قبلا 8 قطعه موسیقی روی یک کاست میتوانست سرگرم کننده باشد و پس از آن سیدیها جایگزین آن شدند. اما هنوز بخش بزرگی از سرگرمیهای صنایع اتومبیل توسط رادیو ایجاد میشود. تقریبا حدود 90 سال از روزی که موتورولا رادیوهای خودرو را برای عموم همگانی کرد میگذرد.
ما همه چیز با استفاده از خودروانها تغییر میکند. در خودرانها کاربران نیازی به تمرکز صد درصد در رانندگی ندارند. در برخی از مدلهای مفهومی که زبان آینده طراحی خودرو محسوب میشوند، جایگاه ثابتی برای فرمان وجود ندارد و به همین دلیل کاربران وقت زیادی برای سرگرم شدن دارند. این موضوع میتواند خبر بسیار داغ و متحول کنندهای برای صنایع سینمایی به شمار آید. صنایع سینمایی میتوانند با ورود به خودرانها بیش از 20 میلیون دلار در سال درآمدزایی کنند.
یک کارشناس حوزه فناوری و سینما در این خصوص گفت: این روزها پنجره و شیشههای جلوی خودرو تبدیل به صفحات لمسی شدهاند تا مردم را سرگرم کنند. اما این صفحات لمسی فاصله چندانی با تبدیل شدن به صفحات سینمایی ندارند. استانداردهای پخش و دریافت در آینده نیز تاثیر زیادی روی سیستم سرگرمی خودروهای خودران خواهد داشت که ترکیبی از سیستم سنتی سیگنالهای هوایی با سامانه ارتباطی اینترنتی است. میتوان از سیستم ارسالی برای محتوای تقاضای ویدئویی نیز در این خودرانها بهره برد. با استفاده از این سامانهها شما هرگز مسابقه ورزشی مورد علاقه یا سریال مورد علاقهتان را در هیچ سفر یا زمانی از دست نخواهید داد.
منبع: عصرایران
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان