Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
سی‌ان‌ان مانی گزارش داد؛

هندی ها در تکاپوی فروش خودروهای الکترونیکی

پنج شنبه | ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۰۷:۵۴ | کد خبر: CP- ۳۰۶۲ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
در حالی که امریکا در حال فاصله گرفتن از توافق تاریخی پاریس است، هندوستان جسورانه می خواهند فروش خودروهای برقی را تا سال ۲۰۳۰ شروع کند.
به گزارش کارپرس،سی‌ان‌ان‌مانی نوشت: دولت هند با طرح ملی الکترونیکی قصد دارد رکورد فروش سالانه خودروهای برقی و هیبریدی به ارزش ۶ تا ۷ میلیون دلار تا سال ۲۰۲۰را ثبت کند. بر این اساس هند متعهد شده است که تنها خودروهای الکترونیکی تا سال ۲۰۳۰ به فروش برساند. این ماجرا در حال حاضر بزرگترین بازار برای انرژی خورشیدی خواهد بود.

در حالی که امریکا در حال فاصله گرفتن از توافق تاریخی پاریس است، هندوستان جسورانه می خواهند فروش خودروهای برقی را تا سال ۲۰۳۰ شروع کند.

بر اساس گزارش سی‌ان‌ان مانی، هند یکی از آلوده‌ترین کشورهای دنیاست. به گفته فعالان انرژی این هدف بلندپروازانه است، چرا که در تلاش برای پاک کردن هوا باید از فروش وسایل نقلیه گازسوز جلوگیری شود.

پیوش گویال، وزیر انرژی هند اخیرا اعلام کرده است که این کشور برای تسهیل تولید ماشین الکترونیکی با ارائه یارانه برای چند سال به تولید کنندگان کمک خواهد کرد.

گفتنی است طرح های گسترش تعداد اتومبیل های برقی تنها یکی از راه های هند برای سبزتر شدن است. در عین حال دولت هم تشویق‌های عمده ای برای گسترش ظرفیت انرژی خورشیدی در نظر گرفته است.

در حال حاضر، ۱.۳ میلیارد نفر، ساکن این کشور از فوران آلودگی در هوای هند رنج می برند. هوای هند به مرگ ۱.۲ میلیون نفر در سال کمک می کند. پزشکان گفته اند، تنفس در دهلی، پایتخت هند، مانند کشیدن ده عدد سیگار در روز است.

تسلا در واقع هنوز وارد بازار هند نشده است، اما ایلان ماسک، مدیرعامل نیروگاه ماشین الکترونیکی تسلا بارها درباره برنامه های خود برای بازکردن فروشگاه در آنجا صحبت کرده است. او گفته است که یکسری از برنامه هایش به تعویق افتاده است.



منبع: خبرگزاری مهر

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

هندی ها در تکاپوی فروش خودروهای الکترونیکی

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است