به گزارش خودروپرس، رنو که پیش از این بر روی شبکههای اجتماعی فیسبوک، اینستاگرام، لینکدین، توییتر و یوتیوب حضور داشت اکنون حسابی را بر روی شبکه اشتراکگذاری ویدیوهای کوتاه تیکتاک راهاندازی کرده است.
این شرکت با هدف جذب مخاطبان جوانتر و ارائه ویدیوهای کوتاه و سرگرمکننده این حساب را در خلال نشست «ChangeNow» راهاندازی و نخستین محتوای خود در ارتباط با خودروی مفهومی جدید Scenic Vision را به اشتراک گذاشت.
خودروساز فرانسوی اخیراً از این خودروی مفهومی مجهز به پیشرانه الکتریکی و هیدروژنی رونمایی کرد. گفته میشود در ساخت این محصول از 70 درصد مواد بازیابی استفاده کرده است.
رنو عنوان کرد که محصولات جدید خود را در تیکتاک معرفی خواهد کرد و کمپینهای ویژه با همکاری خالقان محتوای رسانه اجتماعی ساخته و اجرا خواهد شد.
این شرکت همچنین اعلام کرد که تصمیم گرفته تا حضور خود در فضای دیجیتال را گسترش دهد و بنابراین قصد دارد در شبکه پینترست که ماهانه بیش از 400 میلیون کاربر فعال دارد نیز حسابی را افتتاح کند.
گفتنی است اخیراً در گزارشی عنوان شد که رنو با آمازون موزیک وارد همکاری شده تا این سرویس را در مدلهای خود عرضه کند.
با استفاده از این سرویس مالکان رنو میتوانند مستقیماً از طریق رابط کاربری OpenR Link به میلیونها آهنگ و هزاران پلیلیست دسترسی پیدا کنند.
رنو اظهار داشت که این سرویس در جدیدترین نسل از مدلهای رنو در کشورهای آلمان، اسپانیا، ایتالیا، فرانسه و انگلیس عرضه خواهد شد.
منبع: هندوستان تایمز
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان