به گزارش کار پرس،شرکت آمریکایی تسلا برای ورود رسمی به بازار روسیه علاوهبر نیاز به دریافت مجوزهای فروش مطابق با استانداردهای برقی در این کشور باید سیستم ناوبری این خودرو را از ماهوارههای جیپیاس به ماهواره گلوناس روسی تغییر دهد تا امکان استفاده از اطلاعات راه و اخبار مورد نیاز از جادههای روسیه برای مصرفکنندگان فراهم شود.
همچنین راهاندازی ایستگاههای سوپر شارژ خودرو از دیگر برنامههای این کمپانی در روسیه است. در حال حاضر خودروی تسلا از طریق نمایندگی واسط بهطور محدود در روسیه به فروش میرسد و ایستگاه شارژ خودرو در مسیر مسکو به هلسینکی فنلاند از مسیر سنپترزبورگ و همچنین در مسیر به ریگا در لتونی در اختیار مصرفکنندگان است.
منبع: روزنامه دنیای اقتصاد
لینک کوتاه:
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان