Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

پلاگین هیبریدی آئودی A۶ در راه است

شنبه | ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۱:۱۹ | کد خبر: CP- ۱۲۴۱۷ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
شرکت آئودی قصد دارد نسخه پلاگین هیبریدی سدان A۶ را معرفی و عرضه کند.
به گزارش کارپرس، آئودی یکی از آن دسته از شرکت‌های خودروسازی در جهان به شمار می‌رود که تلاش و پشتکار مداومی به منظور برقی‌سازی خودروهای تولیدشده خود کرده است.

حالا به تازگی این شرکت خودروسازی نسخه پلاگین هیبریدی خودروی سدان A۶ خود را نیز به پلت‌فرم پلاگین هیبریدی مجهز کرده است تا مشتریان و علاقمندان به خودروهای پاک و دوستدار محیط زیست بتوانند آن را خریداری و استفاده کنند و نقش خود را در راستای حفاظت از محیط زیست و کاهش آلودگی و گرمایش زمین ایفا کنند.

پیشتر شرکت آئودی از نسخه‌های پلاگین هیبریدی سدان‌های A۸، A۷ اسپرت و شاسی بلندهای Q۷ و Q۵ پرده برداری کرده بود و حالا به نظر می‌رسد که نوبت به سدان A۶ از این برند رسیده است.

گفته می‌شود این خودرو به یک پیشرانه توربو چهار سیلندری با ظرفیت دو لیتر با قدرت تولید ۲۴۸ اسب بخار مجهز شده است که در کنار واحدی الکتریکی در مجموع ۳۶۲ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند.

حالا بر اساس گزارش وب سایت Motor1، این خودروی پلاگین هیبریدی تنها به ۵.۶ ثانیه زمان نیاز دارد تا از سرعت صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد و حداکثر سرعت آن نیز ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت است. البته این در حالیست که حداکثر سرعت این خودرو در حالت الکتریکی ۱۳۵ کیلومتر بر ساعت است.

این خودرو با قیمت پایه ۶۸ هزار و ۸۵۰ یورو در آلمان قابل سفارش خواهد بود. از دیگر مشخصات نسخه‌های اسپرت و خاص این خودرو می توان به چراغ‌های جلوی ماتریکس LED، رینگ‌های ۱۹ اینچی، کالیپرهای ترمز قرمز، سیستم تعلیق اسپورت، کاک‌پیت مجازی آئودی، صندلی‌های اسپورت و سیستم تهویه مطبوع چهار ناحیه‌ای اشاره کرد.

بسیاری از کشورهای جهان قصد دارند با هدف مقابله با آلودگی هوا و کاهش میزان انتشار آلاینده‌ها و گازهای گلخانه‌ای و حفظ بیش‌تر محیط زیست، خودروهای تمام الکتریکی و برقی را به تولید انبوه برسانند.

افزایش روزافزون خودروهای برقی و محبوبیت استفاده بیش‌تر از این خودروهای پاک، موجب شده است شرکت‌های خودروسازی در سراسر جهان به رقابتی تنگاتنگ پرداخته و هر یک از برنامه‌های خود برای طراحی و تولید خودروهایی بهتر و با توان پیمایش بیشتر رونمایی کنند.

بدین ترتیب شرکت‌های خودروسازی بزرگی تصمیم گرفته‌اند که تغییر رویکرد داده و به سمت و سوی ساخت و طراحی خودروهای برقی و الکتریکی و هیبریدی بپردازند تا در سال‌های آینده، مشتریان خودرو بیشتر به خرید این محصولات روی بیاورند.



منبع: ایسنا

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

پلاگین هیبریدی آئودی A۶ در راه است

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است