به گزارش کارپرس، او میگوید که رکود طی سال ۲۰۱۹ نیز برای بازار خودرو باقی خواهد ماند در حالی که خودروسازان در تلاشند تا به نوعی تعادل میان بازار اصلی خود- خودروهای سنتی بنزینی و دیزلی- و سرمایهگذاری در بخش خودرانها، خودروهای هیبریدی و برقی دست یابند. به گفته این تحلیلگر خودروسازان نباید فریب وسوسههای کاهش قیمتها را مانند آنچه در بحران مالی ۲۰۰۸ رخ داد،بخورند. این موضوع بسیار اهمیت دارد که همواره حاشیه سودآوری خود را در سطح مناسبی قرار دهند، چراکه تنها اینگونه میتوانند سرمایهگذاری در فناوریهای نوین صنعت خودرو را عملی کنند.
در غیر این صورت از رقبای خود که غولهای فناوری نظیر «سیلیکون ولی» هستند عقب خواهند ماند.
منبع: روزنامه دنیای اقتصاد
لینک کوتاه:
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان