به گزارش کارپرس، جیلی که مالک شرکت ولوو است در ماههای گذشته از هدف خود برای معرفی سطح چهار فناوری خودران- خودروهای بدون نیاز به دخالت راننده- تا سال ۲۰۲۲ خبر داد. جیلی همچنین طی هفتههای گذشته نخستین مرکز تحقیقاتی خود را در راستای افزایش ظرفیتهای تحقیق و توسعه پیرامون فناوریهای نوین راهاندازی کرده است.
این خودروساز چینی از میزان سرمایهگذاری در مرکز تحقیقاتی آلمان جزئیاتی منتشر نکرد، اما بهدنبال استخدام ۳۰۰ مهندس ارشد در این مجموعه است. تلاشهای اخیر جیلی میتواند منجر به افزایش رقابت میان خودروسازان و شرکتهای استارتآپی شود که تلاش میکنند تا در این حوزه نوظهور از رقبای خود سبقت بگیرند.
انتظار میرود چین که اکنون بزرگترین بازار خودروی جهان است به مرکز اصلی استفاده از خودروهای هوشمند بدل شود.
منبع: روزنامه دنیای اقتصاد
لینک کوتاه:
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان