به گزارش کارپرس، یک نظرسنجی جدید که از سوی شبکه ملی «ایآردی» انجام شده، نشان داده است که ۴۸ درصد از افراد شرکتکننده در نظرسنجی، تغییرات آبوهوایی را بزرگترین نگرانی خود عنوان کردهاند. در یکسو، رایدهندگان جوانتر شهرنشین قرار دارند که خواستار تبدیل آلمان به یک کشور با کربن صفر هستند و در سوی دیگر نسل قدیمی و حومهنشین آلمان قرار دارند که رشد و شکوفایی اقتصادی خود را در دوران سوختهای کربنی و اقتصاد مبتنیبر خودروسازی تجربه کردند.
جوانان امروز آلمان که در دنیای دیجیتال بزرگ شدهاند اگر یک گوشی آیفون هدیه بگیرند بیشتر خوشحال میشوند تا یک خودرو. این در شرایطی است که آلمان خانه خودروسازانی همچون فولکسواگن، بیامو و دایملر-بنز است و در سال ۲۰۱۷ بالغبر ۵/ ۵ میلیون خودرو تولید کرده است. ۲۰ درصد از تولیدات صنعتی این کشور، خودرویی است.
حالا اما بهخاطر نگرانیهای آب و هوایی این صنعت با چالش مواجه شده و فروش آن بهشدت کاهش یافته است.
منبع: روزنامه دنیای اقتصاد
لینک کوتاه:
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان