بازار خودروهای لوکس در تملک فراری

چهارشنبه | ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۰۸:۲۱ | کد خبر: CP- ۱۰۷۵۳ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
شرکت فراری سه‌ماهه نخست سال‌جاری فروش دو هزار و ۶۱۰ دستگاهی داشته است که ۴۸۲ دستگاه بیشتر از بازه زمانی مشابه در سال ۲۰۱۸ بوده و نشان‌دهنده افزایش قابل‌توجه ۲۳ درصدی در فروش این خودروساز لوکس است.
به گزارش کارپرس، البته مهم‌ترین خودرویی که بر افزایش فروش فراری تاثیر گذاشته ارزان‌ترین محصول این برند یعنی «پورتوفینو» است. فروش کلی محصولات هشت سیلندر فراری رشد ۶/ ۳۰ درصدی داشته درحالی‌که محصولات ۱۲ سیلندر نیز رشد ۱/ ۴ درصدی را تجربه کرده‌اند. در تمامی بازارها نیز رشد قابل‌توجه فروش فراری گزارش شده است. فروش این خودروساز در آمریکا رشد ۵/ ۲۶ درصدی داشته درحالی‌که افزایش فروش فراری در منطقه اروپا، خاورمیانه و آفریقا برابر با ۶/ ۹ درصد بوده است.
 
منطقه آسیا-اقیانوسیه نیز رشد ۳/ ۲۹ درصدی فروش را شاهد بوده است. فروش فراری در چین، هنگ‌کنگ و تایوان فوق‌العاده بوده و افزایش ۲/ ۷۹ درصدی را بر جای گذاشته است. درآمد این شرکت نیز در سه‌ماهه نخست سال‌جاری با افزایش فروش قطعات و پیشرانه‌ها بیش از پیش بهبود یافته است؛ به‌طوری‌که درآمد خالص این برند در این بازه زمانی افزایش ۹۴۰ میلیون یورویی یا به‌عبارتی ۱/ ۱۳ درصدی داشته است.


 
منبع: روزنامه دنیای اقتصاد

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

بازار خودروهای لوکس در تملک فراری

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است