Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

پورشه باکستر مدل۲۰۱۲ خودروی قدرتی

پنج شنبه | ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۰۱:۲۶ | کد خبر: CP- ۱۰۶۸۸ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
با توجه به فرمول قدیمی این خودرو برای تناسب با موقعیت‌های حساس و رقابتی، باکستر کم ارتفاع‌تر، عریض‌تر و کشیده‌تر از مدل‌های قبل است و در عین حال فاصله بین محور جلو و محور عقب آن بیشتر شده که قسمت جلوی خودرو را تقویت کرده است. چهره مدرن خودرو محفظه‌های مناسب برای عبور هوا دارد و جالب‌ترین قسمت خودرو نمای عقب آن و خط ممتد تا چراغ‌های LED عقب ادامه دارد.
به گزارش کارپرس، وقتی سوار باکستر می‌شوید صندلی‌ها به طور کامل شما را احاطه می‌کند و کناره‌های صندلی به شانه‌های شما فشار وارد می‌کنند اما نه به گونه‌ای که احساس ناراحتی کنید. در هر دو طرف یک نقطه کور عظیم وجود دارد که با فشردن یک دکمه روی کنسول وسط کاملاً برطرف می‌شود. سیستم اطلاعات و سرگرمی یک صفحه ۶.۵ اینچی لمسی برای کنترل صدا و استفاده از سیستم جهت یاب دارد و گرفتن فرمان در حالت صحیح ساعت ۳ و ۹ احساس خوبی منتقل می‎کند و با این که فرمان بزرگ است اما آن را احساس نمی‌کنید. صندلی‌های دارای تهویه به سرنشینان کمک می‌کند در روزهای گرم خنک شوند. در آب و هوای بارانی سقف خودرو در سرعت ۵۰ کیلومتر در ساعت در عرض ۹ ثانیه در جای خود قرار می‌گیرد.

دو انتخاب برای موتور خودرو پورشه باکستر دارید: موتور این خودرو ۲.۷ لیتری با ۲۶۵ اسب بخار قدرت است و بسته به انتخاب گیربکس و سیستم انتقال قدرت در حدود ۵ ثانیه یا کمتر به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد و حداکثر سرعت آن ۲۶۳ کیلومتر در ساعت است. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو ۹ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و قدرت و شتاب بی‌نظیر این خودرو شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. انتخاب دوم موتور ۳.۴ لیتری با ۳۱۵ اسب بخار قدرت است که در باکستر S آن را خواهید یافت.

هرچه سرعت بیشتر باشد، ثبات خودرو هم بیشتر می‌شود. ارتباط شگفت‌آوری بین حرکت فرمان و واکنش‌های شاسی وجود دارد. پورشه pdk هفت دنده‌ی دو کلاچه با تعویض دنده بدون خطا باعث می‌شود باکستر سریع‌تر و کارآمدتر باشد (دکمه‌های تعویض دنده روی فرمان قرار ندارند). سیستم تعلیق خودرو می‌تواند وضعیت خودرو را در جاده‌ی نامطمئن تثبیت کند و احساس چسبندگی به جاده را منتقل می‎کند. ویژگی‌های ایمنی خودرو: ترمز ضد قفل، ۶ کیسه هوا که شامل کیسه هوای سرنشینان جلو، کیسه هوای جانبی و کیسه هوای پرده‌ای که روی در آن نصب شده است و سیستم حفظ پایداری الکترونیکی می‌باشد.

از آپشن‌های پورشه باکستر می توان به: گرمکن و حافظه صندلی‌ها ، گرمکن آینه‌های جانبی، چراغ‌های زنون جلو، صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی ۶.۵ اینچی جهت نمایش اطلاعات سفر و اطلاعات راننده، بلوتوث، کروز کنترل، سیستم کمکی هیدرولیکی به همراه سیستم هوشمند الکترونیکی فرمان و سیستم حساس به سرعت، سیستم کلید ضد سرقت، سیستم قفل و باز کردن درب‎ها و روشن شدن خودرو بدون کلید، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، سنسور باران و سنسور پارک اشاره کرد. باکستر ۲۰۱۲ سبک‌تر، سریع‌تر است و مصرف سوخت کمتری دارد، سواری با این خودرو به خاطر هندلینگ عالی و گیربکس هماهنگ با موتور بسیار عالی است.

با توجه به اینکه سایت دیوار هم اکنون بزرگ‌ترین بستری درج آگهی رایگان خودرو به شمار می‌رود برای خرید و فروش پورشه باکستر مدل ۲۰۱۲ به آگهی‌های بخش خرید خودرو مراجعه کنید.




منبع: اقتصاد آنلاین

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

پورشه باکستر مدل۲۰۱۲ خودروی قدرتی

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است