Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

اسمارت خودروهای محبوب سلبریتی ها!

سه شنبه | ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۰۷:۴۳ | کد خبر: CP- ۱۰۶۶۱ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
اسمارت در ایران خودرویی مهجور و کمتر شناخته شده است. همین موضوع باعث شده که افراد صرفا با نگاه کردن به جثه کوچک آن دست رد به این خودروهای جمع‌وجور بزنند. با این حال در کشورهای غربی چیز دیگری پشت همین جثه کوچک وجود دارد که نگاه‌ها را به سمت آن جذب می‌کند.
به گزارش کارپرس، یکی از جذابیت‌های این خودروهای کوچک تغییر دادن و متفاوت کردن ظاهر آنهاست. تغییرات ظاهری در خودروی اسمارت شامل خلاقانه‌ترین طراحی‌ها برای خودرو بوده است که تا به حال روی انواع مختلفی از آن امتحان شده. به خصوص به خاطر ابعاد کوچک بسیاری از این تغییرات به چهره آن زیبایی دیگری بخشیده است. گاهی این تغییرات فقط شامل رنگ‌آمیزی بدنه شده و گاهی چیزی به آن اضافه یا از آن کم شده است.

گروه زیادی از این افرادی که این خودروها را تغییر داده‌اند شامل سلبریتی‌هایی می‌شوند که با صرف هزینه‌های زیاد خودروهای دو نفره خودشان را به سر و شکل عجیب و غریب انداخته‌اند.

اگر یکی از طرفداران امریکن آیدل باشید احتمالا نام سایمن هم به گوشتان رسیده است. سایمن کاول سال 2012 سوار یک فورتو مشکی کانورتیبل می‌شد. همچنین یکی از سلبریتی‌هایی که سوار اسمارت فورتو ‌می‌شود فوتبالیست آمریکایی به نام چد جانسون است. در حالی که بیشتر هم‌تیمی‌های علاقه داشتند که بنتلی و بوگاتی بخرند ولی چد به سمت یکی از این خودروهای آلمانی کوچک علاقمند شد.

جاستین بیبر هم مدتی سوار یکی از همین فورتوهای مشکی اسمارت می‌شد. او همچنین قبلا کادیلاک، رنج اوور و مرسدس بنز هم داشته است. اسنوپ داگ هم یک رپر مشهور آمریکایی است که طرفداران زیادی بین جوانان دارد. البته او صاحب خودروهای زیادی بوده اما در ویدیوهایی که از این رپر ثروتمند ضبط شده مشخص است که یکی از این خودوهایش هم ساخت کارخانه اسمارت است.

طرفداران سریال دنیای مالکوم احتمالا به خوبی Frankie Muniz را در یاد دارند. او مدت‌ها سوار یکی از همین خودروهای کوچک می‌شد اما سال 2013 در توییتر خود نوشت:« اسمارت کار کوچکم را فروختم. دلم برایش تنگ خواهد شد.»

برای افراد مشهور و سلبریتی که سعی می‌کنند با پوشش، آرایش و حتی مدل خودروی عجیب و غریب نگاه‌ها را به خودشان جذب کنند سوار شدن بر یک خودروی اسمارت باعث افتخار است. اما برای افراد دلایل دیگری هم وجود دارد که آنها را به خرید این خودو قانع می‌کند. اول اینکه محصولات اسمارت با مهر تایید کارخانه مرسدس بنز وارد بازار می‌شوند و زیرمجموعه‌ای از این کمپانی غول‌پیکر هستند.

همچنین دوم اینکه اسمارت به خاطر ابعاد و مصرف بنزین خودرویی مناسب شهر است. عرض این خودرو فقط یک متر و نیم بوده یعنی اگر آن را در حاشیه خیابان،عمودی هم پارک کنیم مشکلی پیش نخواهد آمد. مصرف بنزین آن هم در هر 100 کیلومتر کمتر از شش لیتر بنزین است.

سال 2017 خودروی فورتو در رتبه‌بندی سایت cars.ustoday در جایگاه پانزدهم قرار گرفت و نشان داد برای افرادی که صاحب فرزند و درگیر سفرهای خانوادگی نیستند گزینه مطلوبی به شمار می‌رود. مدل 2018 این خودرو در آمریکا حدود 23 هزار دلار قیمت دارد.

اگر عاشق یکی از این محصولات شرکت اسمارت شدید حتی می‌توانید یکی از مدل‌های دست دوم آن را در سایت دیوار پیدا کنید.



منبع: اقتصاد آنلاین

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

اسمارت خودروهای محبوب سلبریتی ها!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است