به گزارش کارپرس،تصور مانلی آن است که برندهای شاخص زیرمجموعه این شرکت نظیر مازراتی، آلفارومئو و جیپ امتیازی را در اختیار این خودروساز ایتالیایی قرار میدهند که بتواند تولید انبوه محصولاتش را ادامه دهد. مانلی ۵۵ ساله تحت فشارهای زیادی قرار دارد تا تجارت زیانده در آسیا را متحول کند و بازار اروپا برای این خودروساز را بهبود بخشد.
این در حالی است که نیاز به سرمایهگذاریهای هنگفت در بخش خودرانها و خودروهای برقی توسط فیاتکرایسلر احساس میشود. مانلی در اینباره میگوید: «من ۱۰۰ درصد اطمینان دارم که ما جان سالم به در میبریم.» این درحالی است که مارچیونه، رئیس پیشین این شرکت پیشبینی کرده بود که فیاتکرایسلر باید طی ۱۰ سال آینده سرمایهگذاریهای قابلتوجهی در نسل جدید خودروها انجام دهد در غیر این صورت با خطر ورشکستگی مواجه میشود.
منبع: روزنامه دنیای اقتصاد
لینک کوتاه:
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان