گام نخست GM در بازارهای در حال توسعه

چهارشنبه | ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۰۸:۳۰ | کد خبر: CP- ۱۰۵۰۶ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
شرکت جنرال‌موتورز پنج سال گذشته را صرف ایجاد راهبردی برای سودآوری در آمریکای‌لاتین و کشورهای در حال توسعه کرده و اکنون زمان نمایش این راهبرد فرارسیده است.
به گزارش کارپرس، بزرگ‌ترین خودروساز آمریکایی بنا دارد تا دو شاسی‌بلند کوچک را با نام اختصاری «جی‌ای‌ام» معرفی کند. این دو مدل قرار است جزو مدل‌هایی باشند که جی‌ام پیش‌بینی کرده است تا سال ۲۰۲۳ یک‌پنجم از فروش آن را به خود اختصاص دهند.
 
این نخستین شلیک از توپخانه‌ای ۵ میلیارد‌ دلاری است که جی‌ام‌ براساس آن قصد دارد خودروهای مدرن خود را به‌طور سالانه به مشتریانی بفروشد که اکنون توانایی پرداخت هزینه‌ خودروهای این شرکت آمریکایی را ندارند. اما جی‌ام امیدوار است که با معرفی سری جدید خودروهای خود و افزایش درآمد مشتریان در بازارهای در حال توسعه این افراد نیز بتوانند لذت سوار شدن بر محصولات جنرال‌موتورز را تجربه کنند.
 
بزرگ‌ترین خودروساز آمریکا اعلام کرده است که درنهایت توانسته است تا راهی را برای معرفی محصولات ارزان‌تر در این بازارها پیدا کند.


 
منبع: روزنامه دنیای اقتصاد

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

گام نخست GM در بازارهای در حال توسعه

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است