به گزارش کارپرس، خودروی مذکور جدیدترین تلاش فولکسواگن در چارچوب استراتژی تهاجمی رشد فروش برای بازار چین است؛ کشوری که دولت آن توجه زیادی را به توسعه تولید و فروش خودروهای برقی معطوف ساخته است. این خودروساز آلمانی اعلام کرد که خودروی مذکور تحت عنوان «آیدی رومز» و در نسخه مفهومی در نمایشگاه شانگهای معرفی شده است و دارای سه ردیف صندلی و نیز قابلیت پیمایش ۴۵۰ کیلومتر با هربار شارژ خواهد بود.
هربرت دیاس، رئیس فولکسواگن تاکید کرده است که آیدی رومز،پرچمدار خودروهای برقی این شرکت در چین خواهد بود. وی همچنین از تولید ۲۲ میلیون خودروی برقی فولکسواگن طی ۱۰ سال آینده خبر داد. این شاسیبلند برقی پس از ورود به بازار چین روانه دیگر کشورها خواهد شد. از سوی دیگر فولکسواگن و آئودی، برند زیرمجموعه آن واحدهای تحقیق و توسعه خود را برای ارتقای عملکرد در بازار چین یکی کردهاند.
منبع: روزنامه دنیای اقتصاد
لینک کوتاه:
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان