به گزارش کارپرس، گفته شده این دو خودروساز در حال گفتوگو بر روی اشتراک هزینههای مهندسی پلتفرم خودروهای کامپکت و میانسایز نیز هستند. این خودروها از قوای محرکهتمام برقی برخوردار خواهند بود.روزنامه اتوبیلد آلمان ادعا میکند این همکاری باعث صرفهجویی ۹۱/ ۷ میلیارد دلاری برای هر یک از دو خودروساز در بازه زمانی هفتساله خواهد شد.
اگر خودروهای بزرگتر هم در این پروژه بهصورت مشترک تولید شوند، صرفهجویی بیشتری انجام میشود.البته گزارشها نشان میدهد گفتوگوهای بین این دو خودروساز هنوز در مراحل اولیه بوده و احتمال دارد برنامهها تغییر کنند.مدیر مالی بامو در اواخر سال گذشته تایید کرده بود این شرکت از همکاری گستردهتر با دایملر استقبال میکند اما مساله شناسایی فرصتها در زمینهپلتفرمهای خودرویی مشترک اندکی دشوار است و باید مزیتهایی برای دو طرف وجود داشته باشد.
منبع: روزنامه دنیای اقتصاد
لینک کوتاه:
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان