به گزارش کارپرس، این به آن معناست که خودروسازان آلمانی نمیخواهند تحتتاثیر این اقدام جدید دولت چین، دچار کاهش میزان فروش و در نتیجه افت شدید درآمدزایی و سودآوری شوند؛ چراکه بازار خودروی چین با توجه به جمعیت بسیار بالای مشتریان، تقاضای بالا و تنوع در سلایق مختلف همواره از اهمیت خاص و بسزایی برای شرکتهای خودروساز و تکنولوژی برخوردار است و برای همین هم تحت هیچ شرایطی نمیخواهند مشتریان خود را در این بازار از دست بدهند؛ چراکه متحمل ضرر و زیانهای گسترده و خسارات جبرانناپذیر مالی خواهند شد.
دولت چین پیشتر اعلام کرده بود که قصد دارد از تاریخ اول آوریل ۲۰۱۹، مالیات بر ارزش افزوده (VAT) را به میزان قابلتوجهی کاهش دهد.
منبع: روزنامه دنیای اقتصاد
لینک کوتاه:
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان