به گزارش کارپرس، پژو برای نخستینبار از برنامه خود برای بازگشت به بازار آمریکایشمالی( ایالاتمتحده و کانادا) در سال ۲۰۱۶ خبر داد. هنوز مشخص نیست کدام یک از برندهای زیرمجموعه این برند شامل پژو، سیتروئن، دیاس یا اوپل ابتدا به این بازار وارد خواهد شد. این امر بدون شک گام مهمی در زمینه الگوی روشمند پژو برای فروش محصولات در بازاری خواهد بود که در سال ۱۹۹۱ از آن خارج شد.
پژو در عین حال اعلام کرده است که برای محقق ساختن این برنامه عجلهای درکار نیست و قرار است از سال ۲۰۲۶ وارد فاز عملی شود. پژو در سال ۱۹۹۱ بهدلیل رکود، کاهش فروش و افزایش هزینههای مقررات آمریکا از بازار این کشور خارج شد.
منبع: روزنامه دنیای اقتصاد
لینک کوتاه:
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان