Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

کنیستر تاکسی‌ها رایگان تعویض می شود

سه شنبه | ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۷:۵۹ | کد خبر: CP- ۹۵۶۹ | سرویس: آلودگی هوا و محیط زیست
کارپرس:
یک شرکت خصوصی پروژه نصب رایگان کنیستر در تاکسی‌ها را آغاز کرد. با هدف کاهش آلودگی و به مناسبت روز هوای پاک، شرکت «اورندپیشرو» پروژه نصب رایگان کنیستر در تاکسی‌ها را آغاز کرد.
به گزارش کارپرس، در مراسمی که به همین منظور و با حضور مسوولان محیط زیست استان تهران برگزار شد، حمیدرضا صمدی رئیس هیات‌مدیره هلدینگ رایزکو با اشاره به اهمیت محیط زیست و هوای پاک، گفت: مسوولیت اجتماعی ما کاهش آلایندگی‌های محیط زیست است. وی افزود: برای توسعه و پیشرفت محصولات خود باید برنامه‌ریزی میان‌مدت و بلندمدت داشته باشیم و همچنین خود را پایش کنیم.
 
در این مراسم، آرمان موسوی مدیرعامل اورند پیشرو (زیرمجموعه هلدینگ رایزکو) نیز گفت: کنیستر باعث جلوگیری از ورود هیدروکربن به هوای محیط شده و از طرفی سبب صرفه‌جویی در مصرف سوخت می‌شود. وی ادامه داد: داخل کنیستر از کربن اکتیو استفاده شده که گریدی خاص از کربن است.
 
به گفته موسوی، کنیسترهای جدید استاندارد یورو ۶ را پاس می‌کنند و در آنها کنترل میعانات بنزین به حداکثر می‌رسد؛ بنابراین برای محیط‌زیست مفید هستند. در این مراسم طی یک حرکت نمادین، برای تعدادی از تاکسی‌های شهری کنیستر جدید نصب شد و قرار است در ادامه، کنیستر تاکسی‌های منطقه ملارد و صفادشت به‌طور رایگان تعویض شود.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

کنیستر تاکسی‌ها رایگان تعویض می شود

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است