Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
کل تهران زوج فرد شد؛

سورپرایز مجدد کارگروه کاهش آلودگی هوا برای تهرانی ها!

یکشنبه | ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۰۸:۱۰ | کد خبر: CP- ۴۷۲۲ | سرویس: آلودگی هوا و محیط زیست
کارپرس:
دبیر کارگروه کاهش آلودگی هوا در حالی از اجرای طرح زوج و فرد از درب منازل در روز یکشنبه سوم دی ماه خبر داد که در لحظه ی انتشار خبر بخش قابل توجهی از مخاطبین اصلی این خبر در خواب بسر می بردند!

به گزارش کارپرس، با توجه به وضعیت آلودگی هوای شهر تهران و پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر پایداری و سکون نسبی هوا مدیرکل محیط زیست استان تهران از اجرای فوری طرح زوج فرد از درب منازل برای روز جاری خبرداد.

طبیعیست که یکی از راه کارهای مهار آلودگی هوای تهران کنترل تردد خودروها در سطح شهر است اما نکته ی عجیب و قابل تامل که در هفته ی گذشته نیز تکرار شده بود اتخاذ دیرهنگام این تصمیم و اطلاع رسانی در ساعات پایانی شب است! این اقدام در شرایطی رخ می دهد که با توجه وضعیت سکون هوا در ایام جاری، پیش بینی بروز مجدد آلودگی و اتخاذ تصمیمات متناسب با شرایط امری دشوار به نظر نمی رسد!  از سوی دیگر عدم اطلاع رسانی مناسب بی تردید موجب کاهش اثر بخشی طرح و البته به دلیل عدم اطلاع رانندگان تهرانی باعث تحمیل جریمه و سایر هزینه های گزاف به تهرانی ها خواهد بود.

لذا اکنون این سوال مطرح است که بواقع امکان اتخاذ و اطلاع رسانی چنین تصمیمی در زمان بهتر برای کارگروه محترم امکان پذیر نیست تا مردم بتوانند با برنامه ریزی قبلی در راستای مهار آلودگی شهر با مدیریت شهری مشارکت موثر تری داشته باشند؟!

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

سورپرایز مجدد کارگروه کاهش آلودگی هوا برای تهرانی ها!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است