مراکز فروش و خدمات پس از فروش قطع همکاری شده مجاز به ارائه خدمات نبوده و عواقب و مسئولیت دریافت خدمات از این مراکز بر عهده مشتریان محترم می باشد.
کلیه عاملیتها مجاز در دوران ضمانت و تعهد موظف به پذیرش کلیه خودروهای تحت مسئولیت آرین موتور می باشند. در صورت مراجعه و عدم پذیرش توسط عاملیتهای مجاز مراتب از طریق شماره تماس 47293000 اطلاع رسانی گردد تا ستاد مرکزی اقدامات لازم جهت پذیرش خودرو در محل مورد درخواست را انجام دهد.
چنانچه مشتری در دوران ضمانت به عاملیتهای مجاز مراجعه نماید و رفع ایرادات خودرو تحت هر شرایطی در مدت زمان باقیمانده از دوره گارانتی مقدور نباشد، عاملیت مجاز موظف به اعلام کتبی موضوع به مشتری از طریق فرم تعهد گارانتی است. مشتری نیز با در دست داشتن فرم اعلامی می تواند در هریک از عاملیتهای مجاز آرین موتور و در اولین فرصت ممکن تحت شرایط گارانتی رفع نقص گردد.
عاملیتهای مجاز در هنگام ترخیص خودرو، ملزم به ارائه صورتحساب مربوط به تعمیر بر اساس زمان استاندارد تعمیرات و یا تعویض کلیه قطعات و مجموعه های معیوب گزارش شده توسط مشتری مطابق نرخ مصوب شرکت آرین موتور می باشند.
خدمات تعمیراتی ارائه شده عاملیت ها به مشتریان به مدت دو ماه یا 3000 کیلومتر، هر کدام زودتر فرا برسد، تحت پوشش گارانتی قرار می گیرند.
قطعات یدکی بمدت سه ماه یا 6400 کیلومتر، هرکدام زودتر برسد، تحت پوشش گارانتی قرار می گیرند.
منبع: اقتصاد آنلاین
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان