Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

گروه آرین نمایندگی بریجستون را هم گرفت!

سه شنبه | ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۷:۱۷ | کد خبر: CP- ۳۸۸۹ | سرویس: آرین موتور
کارپرس:
مدیرعامل گروه آرین از آغاز فعالیت رسمی تایر بریجستون در ایران خبرداد و گفت:در گام اول عرضه از طریق شبکه نمایندگی صورت می گیرد و به صورت آزمایشی در تهران، نیم نگاهی هم به عرضه به صورت مویرگی خواهیم داشت.
به گزارش کارپرس، داریوش بی ریا در مراسم آغاز بکار رسمی فعالیت برند بریجستون در اظهار کرد:با توجه به سیاست های گروه آرین مبنی بر اینکه بیش از ٥٠ درصد از فروش مجموعه از خودرو نباشد، فعالیت هایی را خارج از حوزه خودرو آغاز کردیم که یکی از آنها تایر است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه حجم بازار تایر حدود ٢٢ میلیون حلقه است که از این میزان ١٤ میلیون در داخل کشور تولید می شود، تصریح کرد:در حال حاضر سهم بالایی از بازار به برندهای چینی رسیده اما با مصوبه جدید وزارت صنعت مبنی بر عرضه تایر با برند معتبر تعدادی از برندها در حال بازگشت به ایران هستند.

مدیرعامل گروه آرین با اشاره به اینکه آرین تایر پویا دی ماه سال گذشته موفق به دریافت نمایندگی بریجستون شده است، خاطرنشان کرد:از ابتدای هفته جاری عرضه تایرهای بریجستون آغاز شده است و بر روی این برند تمرکز خواهیم کرد.

بی ریا به قاچاق تایر نیز اشاره کرد و گفت:با برنامه ای که برای ارائه خدمات فروش و پس از فروش داریم،  نقش بسیار مهمی را در بازار ایران خواهیم داشت و به دنبال آن هستیم که شبکه منسجمی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در بازار تایر ٩٩ درصد عرضه توسط فروشگاه هایی انجام می شود که یک مالک دارد، اضافه کرد: معتقدم که این تصویر تغییر خواهد کرد و به مرور زمان مشتریان راغب خواهند شد که تجربه دیگری داشته باشند.

مدیرعامل گروه آرین با اشاره به سخت گیری های فراوان در ارائه استانداردهای تایر در ایران تاکید کرد:تا کنون موفق به کسب استاندارد های لازم برای حدود ٦٠ مدل تایر شده ایم و معتقدیم با اضافه شدن ٤٠ تایر دیگر سبد محصولاتمان کامل خواهد شد.

بی ریا در ادامه با اشاره به اینکه عمده خودروهای تولید ایران از تایرهای سایز ١٣ و ١٤ استفاده می کنند، اظهار کرد: عمده خودروهای جدید و پلت فرم های جدید در جهان سایز ١٥ به بالا هستند اما با توجه به اینکه عمده خودروهای تولید داخل ایران سایز ١٣ و ١٤ هستند  بریجستون به صورت سفارشی  قالب های این تایرها را برای ایران تغییر خواهد داد.

وی از برنامه عرضه یک میلیون حلقه تایر بریجستون طی ٥ سال به بازار ایران خبر داد و گفت:در گام اول عرضه از طریق شبکه نمایندگی صورت می گیرد و به صورت آزمایشی در تهران، نیم نگاهی هم به عرضه به صورت مویرگی خواهیم داشت.

به  گفته او رقبای اصلی بریجستون در دنیا میشلن و گودیر هستند، اما در بازار ایران هانکوک و کومهو که یک رده از بریجستون پایین تر هستند سهم بالایی دارند که به مرور زمان سهم خود را به بریجستون، میشلن و گودیر می دهند.

 امروز در مراسمی که در هتل اسپیناس برگزار شد شرکت آرین تایر پویا به عنوان نماینده رسمی محصولات بریجستون در ایران فعالیت خود را آغاز کرد.



منبع: اقتصاد آنلاین

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

گروه آرین نمایندگی بریجستون را هم گرفت!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است