Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
تماشا کنید:

معرفی دو خودروی جدید ب‌ام‌و ۲ در سال آینده

سه شنبه | ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۱:۵۱ | کد خبر: CP- ۷۴۴۱ | سرویس: تصاویر
کارپرس:
در حال حاضر از مشخصات و تنظیمات مدل‌های M850i و 840d کوپه رونمایی شده است و انتظار می‌رود مدل‌های کانورتیبل و گرن‌کوپه 4 در نیز با همین مشخصات رونمایی شوند.
به گزارش کارپرس، ب‌ام‌و که به تازگی نسخه جدید سری 8 کوپه خود را به نمایش درآورده است، اعلام کرده کارش با این نسخه و مدل پایان نیافته  و بنا دارد  نسخه‌های جذاب‌تری از آن را وارد بازار کند.

 مدیر اجرائی ب‌ام‌و در طول یک نشست تخصصی در خصوص فرآیند‌های مالی این شرکت، اعلام کرد ب‌ام‌و قصد دارد 2 نسخه متفاوت دیگر را تا سال آینده میلادی به مجموعه پرچم‌داران کوپه خود اضافه کند.

bmw jadid01

هرلد کریگر رئیس هئات مدیره ب‌ام‌و در این خصوص گفت: ما در محدوده مدل‌های سری 8 یک برگ برنده دیگر در آستین داریم و اینک  طرح تولید نسخه‌های متفاوتی از کوپه تحت بررسی قرار دارد.

نسخه‌های تجاری این نسخه ماه نوامبر وارد بازار خواهند شد و ما شاهد مدل‌های گرن کوپه و کانورتیبل 2019 خواهیم بود که به دنبال مدل  Mمعرفی می‌شوند.

bmw jadid02

در حال حاضر از مشخصات و تنظیمات مدل‌های M850i و 840d کوپه رونمایی شده است و انتظار می‌رود مدل‌های کانورتیبل و گرن‌کوپه 4 در نیز با همین مشخصات رونمایی شوند. با معرفی مدل M ما می‌توانیم در یک قاب به مجموعه 9 عضوی ازخانواده سری 8 نگاه کنیم که همگی قبل از پایان سال 2019 وارد بازار شده‌اند. جای شگفتی نیست که مجموعه‌‌ی متنوعی از موتورها برای چنین طیف گسترده‌ و متفاوتی از خودرو‌ها نیز به کار رود.

bmw jadid03

زمانی که مجموعه خودروهای سری 8 تکمیل گردد، این خودروها جایگزین خودروهای  کنونی سری 6 – به عنوان برترین کوپه‌های موجود- این کمپانی می‌گردد.

bmw jadid04

کروگر همچنین در این همایش از معرفی مدل تجاری "آی- نکست"، در نیمه دوم سال جاری سخن گفت. رونمایی از Z4‌های جدید نیز در سال آینده صورت خواهد گرفت.

bmw jadid05

کروگر تشریح کرد: ما با سرعت به پیش می‌رویم و در مهم‌ترین بازارهای جهان خلاقانه‌ترین فناوری‌ها و جدیدترین محصولات را ارائه خواهیم کرد. در این راه از شفاف‌ترین نقشه‌های استراتژیک استفاده کرده و کاملا انعطاف‌پذیر هستیم.


منبع: عصرایران

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

معرفی دو خودروی جدید ب‌ام‌و ۲ در سال آینده

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

عکس

حال و هوای بیستمین نمایشگاه بین المللی خودرو تبریز
حال و هوای بیستمین نمایشگاه بین المللی خودرو تبریز