Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
تماشا کنید:

این شاهین چهارچرخ دو میلیون یورویی!

شنبه | ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۷:۱۷ | کد خبر: CP- ۷۳۹۶ | سرویس: تصاویر
کارپرس:
برای خودرویی با چنین ویژگی‌های دیوانه‌واری قیمتی حدود 2 میلیون یورو در نظر گرفته شده و قرار است 99 دستگاه از آن ساخته شود.
به گزارش کارپرس، میلان رد برخلاف "میلان" موجود در نامش یک خودروی اتریشی است که قدرتش خارق‌العاده عنوان شده است.

این خودرو با ایده جدیدی از طراحی در دنیای ابرخودروها ساخته شده و به جای اینکه از قدرت وحشیانه‌ی خودروهایی مانند مک‌لارن "سنا" یا فورد GT الهام گیرد یا تحت تاثیر قدرت دیوانه کننده مدل‌های مانند "آپولو" یا "پاگانی" باشد، تحت تاثیر "شاهین اتریشی" قرار گرفته است. شما به وضوح می‌توانید این تاثیرپذیری را در دماغه باریک خوردو وو طراحی چراغ‌های آن ببینید.

car parvaz01

شکل و شمایل "شاهین اتریشی" تنها تاثیری نیست که خودرو روی ظاهر خودرو داشته است. کمپانی میلان نام سه قابلیت این پرنده شکارچی اتریشی را بر حالات رانندگی نهاده است.

car parvaz02

 کمپانی اتومبیل میلان ادعا می‌کند خودرواش 1306 اسب‌بخار قدرت  و 1400 نیوتن‌متر گشتاور دارد. خودرو با بهره گیری از موتور 6.2 لیتری 8 سیلندر کواد توربوشارژ چنین قدرتی را تولید می‌کند و با استفاده از ساختارهای فیبر کربنی، 1300 کیلوگرم وزن دارد. مجموعه اعداد این دو خودرو "رد میلان" را به مدل بسیار سریع تبدیل خواهند کرد تا جایی که خودرو در 2.5 ثانیه به شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت، در 5.5 ثانیه به سرعت صفر تا 200 کیلومتر می‌رسد و برای حرکت 300 کیلومتر در ساعت به 9.9 ثانیه زمان نیاز دارد. خودرو با چنین اعدادی در باشگاه ابرخودروهای 1000 اسبی قرار می‌گیرد. رد و بوگاتی شیرون شانه‌به‌شانه‌ی هم قرار می‌گیرند؛ در واقع در تست سرعت صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ثانیه، شیرون ۰.۱ ثانیه سریع‌تر اما در تست سرعت صفر تا ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت میلان رد یک ثانیه سریع‌تر است.

car parvaz03

برای خودرویی با چنین ویژگی‌های دیوانه‌واری قیمتی حدود 2 میلیون یورو در نظر گرفته شده و قرار است 99 دستگاه از آن ساخته شود.

car parvaz04


منبع: عصرایران

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

این شاهین چهارچرخ دو میلیون یورویی!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است