Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
تماشا کنید:

جزیره ججو میزبان ۲۰ دستگاه اتوبوس BYD تمام برقی

پنج شنبه | ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۰۷:۵۵ | کد خبر: CP- ۵۹۷۶ | سرویس: تصاویر
کارپرس:
کمپانی BYD طی روز گذشته با افتخار 20 دستگاه اتوبوس تمام الکتریکی را در جزیره "ججو" واقع در کره جنوبی که در نوع خود بزرگترین پروژه تجهیز ناوگان حمل و نقل عمومی پاک در شمال شرق آسیا می باشد را راه اندازی کرد. BYD eBUS-7، تنها اتوبوس با اندازه متوسط تمام الکتریکی در بازار کره جنوبی می باشد.
به گزارش کارپرس، ابعاد مناسب این اتوبوس این وسیله نقلیه را قادر می سازد تا جاده های باریک این جزیره کوچک را بدون هیچ مشکلی پیموده و هیچ گونه گاز کربنی نیز منتشر نمی کند.  eBUS-7 می تواند حداقل یک محدوده 200 کیلومتر را با یک بار شارژ طی نماید، که این پیمایش با زمان شارژ 2 ساعت بصورت کامل تامین می گردد.

ویژگی های این محصول، مانند قابلیت شارژ و میزان پیمایش، توجه مقامات کره جنوبی به آن جلب نمود. دسامبر گذشته، بنیانگذار این شرکت، "وانگ چوانفو" در میان گروهی از نمایندگان صنفی حضور داشتند و دیدار رسمی با رئیس جمهور کره جنوبی داشتند.

لیو Xueliang، مدیر کل بخش فروش خودرو کمپانی  BYD آسیا و اقیانوس آرام گفت: "پیشینه ما در انرژی های تجدید پذیر نشان دهنده مأموریت عظیم ما برای انجام کاریست بنیادی با بالاترین کیفیت برای حفظ محیط زیست"

"پس از گذراندن استانداردهای ایمنی وسایل نقلیه کره جنوبی، eBus-7 نشان دهنده مهندسی عالی خودروهای کمپانی BYD که مناسب زمین های ناهموار و باریک در این جزیره است."

این اتفاق نقطه عطف دیگری برای کمپانی BYD است که از زمان تأسیس آن در سال 1995 به بعد از یک تولید کننده باتری قابل شارژ به یک غول انرژی های جدید و پاک تکامل یافته است. خودروهای الکتریکی BYD در بیش از 200 شهر در سراسر جهان حضور دارند.

otoboos01

otoboos02
 
otoboos03
 
otoboos04
 
otoboos05
 
منبع: اقتصاد آنلاین

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

جزیره ججو میزبان ۲۰ دستگاه اتوبوس BYD تمام برقی

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است