Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
شاکری اعلام کرد:

تشریح برنامه های امداد نوروزی بم خودرو

یکشنبه | ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۰۷:۵۲ | کد خبر: CP- ۱۰۲۷۰ | سرویس: کرمان موتور
کارپرس:
مدیرعامل شرکت خدمات و تجارت بم خودرو ضمن تبریک سال نو و آرزوی سلامتی و موفقیت برای همه ایرانیان به ویژه مشتریان شرکت کرمان موتور از برنامه‌ریزی‌های انجام شده در خصوص ارائه خدمات مطلوب در ایام تعطیلات در سطح کشور خبر داد.
به گزارش کارپرس، شاکری به فعالیت بیش از 65 نمایندگی کشیک نوروزی از تاریخ 97/12/29 الی 98/01/17 اشاره و تاکید کرد:شرکت خدمات و تجارت بم خودرو به عنوان نماینده خدمات پس از فروش محصولات کرمان موتور از هیچگونه تلاشی برای آرامش خاطر مشتریان محترم دریغ نمی‌ورزد.

در حوزه خدمات امداد نیز ایشان از استقرار بیش از 100 پایگاه امداد در سطح کشور و اجرای طرح امداد نوروزی از تاریخ 27/12/97 الی 17/1/98 خبر داد.

از اقدامات انجام شده برای کسب رضایت مشتریان می‌توان به گسترده شدن شبکه امداد خودرو، توزیع مناسب سبد قطعات یدکی بین نمایندگی‌های کشیک، برنامه‌ریزی برای بازرسی و نظارت در طول ایام تعطیلات و برگزاری دوره‌های آموزشی متعدد در تمامی سطوح خدمات پس از فروش اشاره نمود.

از آنجائیکه شرکت کرمان موتور با ارائه سه برند متفاوت، سهم زیادی از بازار خودرو کشور را به خود اختصاص داده، بالطبع خدمات پس از فروش نیز می‌بایست همگام با آن گسترش یابد. در همین راستا شاکری از راه اندازی تعمیرگاه مرکزی هیوندای از ابتدای اردیبهشت 98 خبرداد و اضافه کرد: فعالیت این تعمیرگاه مرکزی می‌تواند کمک شایانی به سرعت و کیفیت خدمات رسانی به محصولات هیوندای کند.

وی ضمن تأکید مجدد در خصوص عدم استفاده از قطعات بی‌کیفیت در بازار، مشتریان را به مراجعه به نمایندگیهای مجاز کرمان موتور دعوت کردند.

شاکری در پایان اعلام نمود که شرکت خدمات و تجارت بم خودرو علیرغم تمامی مشکلات موجود، برنامه‌ریزی لازم را در خصوص تأمین قطعات یدکی محصولات کرمان موتور انجام داده تا انشاءالله در سال 98 در این حوزه کمبودی وجود نداشته باشد.



منبع: اقتصاد آنلاین

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

تشریح برنامه های امداد نوروزی بم خودرو

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است