Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
به مناسبت اعیاد قربان و غدیر:

استارت طرح فروش عید تا عید پارس خودرو از فردا

سه شنبه | ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۴:۴۴ | کد خبر: CP- ۳۷۱۱ | سرویس: شرایط فروش خودرو
کارپرس:
شرکت پارس خودرو از گروه خودروسازی سایپا به مناسب فرا رسیدن اعیاد قربان و غدیر پیش فروش خانواده برلیانس را آغاز خواهد کرد.
به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس، رضا تقی زاده معاون فروش و بازار یابی گروه خودروسازی سایپا با اعلام این خبر گفت: از روز چهارشنبه 8 شهریور ماه سال جاری طرح عید تا عید پیش فروش محصولات برلیانس خانواده   H200 و H300 از محصولات شرکت پارس خودرو به مناسبت فرارسیدن اعیاد خجسته قربان و غدیر به اجرا در خواهد آمد.

وی افزود: خودروهای خانواده برلیانس از جمله محصولات پر فروش گروه خودروسازی سایپا هستند که با توجه به کیفیت بالای تولید و نیاز بازار، درطرح عید تا عید به تعداد محدود و با تسهیلات ویژه عرضه می شوند.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: علاقمندان به محصولات پارس خودرو می توانند با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا و یا نمایندگی های مجازدر سراسر کشور، اقدام به ثبت نام و خرید خودروهای مورد نظر خود کنند.
وی خاطرنشان کرد: در این طرح برای خریدهای نقدی، ((بسته خدمات 3 ستاره رایگان)) شامل: بیمه بدنه عادی یکساله، امداد پشتیبان 2 ساله، سرویس اولیه 6 ماهه و سرویس های ادواری 10.000 و 20.0000 کیلومتر ارائه خواهد شد.

تقی زاده با تاکید این مطلب که تمام سرویس های فوق به صورت رایگان به مشتریان ارائه خواهد شد افزود: فروش اعتباری، با تسهیلات تا سقف 25میلیون تومان و نرخ کارمزد مناسب، از دیگر شرایط در نظر گرفته شده در این طرح برای هموطنان است




با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

برچسب ها :

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

استارت طرح فروش عید تا عید پارس خودرو از فردا

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است