Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
استاندار کرمانشاه:

سایپا نماد اقتصاد مقاومتی در مقابل تحریم هاست

یکشنبه | ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۰۶:۵۵ | کد خبر: CP- ۷۷۱۲ | سرویس: سایپا
کارپرس:
استاندار کرمانشاه گفت: تنوع محصولات گروه سایپا نسبت به چند سال گذشته رشد چشمگیری داشته و استقبال مردم عزیز کرمانشاهی از غرفه سایپا بی نظیر است.
به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس، هوشنگ بازوند در نهمین نمایشگاه خودرو و قطعات وابسته و در حاشیه بازدید از غرفه سایپا گفت: برگزاری نمایشگاه خودرو کرمانشاه توسط شرکت های خودروساز و قطعه ساز اقدام بسیار ارزنده ای است که موجب رشد صنعت استان خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد؛ در این نمایشگاه گروه سایپا با دستی پر از محصولات داخلی و خارجی موجب استقبال بازدید کنندگان کرمانشاهی از غرفه سایپا شد.

استاندار کرمانشاه افزود؛ حضور دو شرکت سایپا و ایران خودرو جلوه خاصی به نهمین نمایشگاه خودرو کرمانشاه داد و امیدواریم در سال های آینده با قدرت بیشتر در نمایشگاه خودرو کرمانشاه حضور یابند.

بازوند خاطرنشان کرد؛ در نمایشگاه خودرو کرمانشاه با توجه به اینکه شرکت های دانش بنیان در عرصه تولید قطعات نیز حاضر هستند محل مناسبی برای تجاری سازی محصولات آنها است و این نمایشگاه نقش مهمی در حمایت از کالا و تولید ایرانی است.

وی یادآور شد؛ فروش ویژه گروه سایپا در هفته جاری اقدام مهمی است که گروه سایپا در راستای مشتری مداری و احترام به مصرف کننده انجام خواهد داد.

استاندار کرمانشاه در خصوص تولید خودرو کاملا ایرانی رهام گفت: گروه سایپا در چنین زمانی که تحت تحریم های ظالمانه قرار گرفته با اتکا بر توان متخصصان داخلی محصولی کاملا ایرانی را تولید می کند كه جای تقدیر دارد و این اقتصاد مقاومتی به معنی واقعی است.

وی اظهار کرد؛ توجه به تولید داخلی و همچنین مصرف کالای ایرانی لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری است که سال جاری را سال حمایت از تولید و کالا ایرانی نامگذاری کرده اند.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

سایپا نماد اقتصاد مقاومتی در مقابل تحریم هاست

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است