Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
با وجود تحریم ها رخ داد:

هت تریک زامیاد در اجلاس سراسری طرح انتخاب ملی!

چهارشنبه | ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۰۷:۱۰ | کد خبر: CP- ۱۰۲۲۹ | سرویس: سایپا
کارپرس:
در مراسم اختتامیه اجلاس سراسری «طرح انتخاب ملی» که با حضور جمعی از مسئولین و کارشناسان شرکت‌های داخلی، در محل سالن همایش‌های صداوسیما (تهران) برگزار شد، شرکت زامیاد به سه عنوان ارزشمند دست ‌یافت و مورد تقدیر قرار گرفت.
به گزارش کارپرس، در این اجلاس که باهدف معرفی دستاورد‌ها، توانمندی‌ها،‌ خدمات و تولیدات ویژه و نوین مجموعه‌ها و کمک به توسعه فروش محصولات و خدمات برگزار شد؛ شرکت زامیاد با توجه به سوابق، دستاوردها و عملکرد مطلوب در شرایط تحریم در سه بخش ملی و بین‌المللی در حضور مقامات و مسئولین کشوری مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، با توجه به برنامه‌های مدون شرکت زامیاد در زمینه توسعه و تنوع محصول، این شرکت موفق به کسب نشان زرین مدیریت خلاق و رتبه نخست طراحی، مهندسی و بومی‌سازی در صنعت خودروهای سنگین و نیمه سنگین شد.

همچنین نگاه هوشمندانه این شرکت به اجرای فرآیند خاص تولید خودروهای تجاری منجر شد گواهینامه عالی «برترین توانایی رقابتی در صنعت خودروسازی» توسط انجمن بین‌المللی مدیریت خلاق انگلستان به زامیاد اعطاء شود.

این گزارش می‌افزاید: مرتضی بانک مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی در پایان اجلاس سراسری «طرح انتخاب ملی»، به‌پاس کارآفرینی،‌ حفاظت از منابع ملی و بهبود سهم صنعت در اقتصاد ملی در راستای تقویت و تحکیم بنیان‌های اقتصادی کشور با اهداء لوح سپاس از اقدامات شرکت زامیاد در این عرصه تقدیر کرد.

مدیرعامل شرکت زامیاد در گفتگویی ضمن اشاره به دستاوردهای این شرکت در سال 97 گفت: زامیاد باوجود تحریم‌ها و فشارهایی که در حوزه صنعت خودرو وجود داشت، توانست دستاوردهای قابل‌توجهی را در قالب رشد تولید، تنوع محصول و انواع پروژه‌های غیر تولیدی به دست آورد که از آن جمله می‌توان به تولید و عرضه انواع متنوع وانت‌بار در رده های مختلف بر اساس سلایق مشتریان، تولید برترین ون آمبولانس کشور، حفظ و ارتقاء ارائه خدمات به مشتریان در نمایندگی‌های مجاز و کسب تندیس برترین شرکت خودروساز کشور در حوزه حسابرسی داخلی ایران،‌ کسب رتبه دوم ISQI در رضایتمندی مشتریان (خودروهای تجاری) و رکورد فروش قطعات یدکی در زامیاد طی 10 سال گذشته اشاره کرد؛ که این تنها بخشی از موفقیت‌هایی است که تلاش و همت همکاران پرتلاش شرکت زامیاد حاصل‌شده است.



منبع: اقتصاد آنلاین

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

هت تریک زامیاد در اجلاس سراسری طرح انتخاب ملی!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است