جستجو در اخبار


کارپرس
با حضور مدیران ارشد شرکت سایپا یدک برترین های دومین المپیاد کارشناسان پذیرش نمایندگی های مجاز معرفی شدند.

مدیرعامل سایپایدک تاکید کرد:

کارپرس
مدیرعامل سایپایدک گفت: نصب اقلام آپشن بر روی خودروهای سایپا خارج از شبکه نمایندگی‌ها موجب باطل شدن گارانتی خودرو می‌شود.

جهرودی:

کارپرس
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: با توجه به ارتباط تنگاتنگی که سایپا یدک با مشتریان دارد این شرکت ویترین گروه سایپا محسوب می شود و با ارائه و انجام خدمات با کیفیت می تواند نقش مهمی در رضایت مشتریان و افزایش سهم بازار داشته باشد.

با حکم مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا

کارپرس
طی حکمی از سوی مهندس محسن جهرودی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ، اردشیر امینی به عنوان عضو هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت بازرگانی سایپا یدک منصوب شد.

سرپرست سایپایدک اعلام کرد:

کارپرس
برابر دستورالعمل ابلاغی پلیس راهور ناجا، تعویض قطعات اصلی خودرو شامل اتاق، شاسی و موتور که صرفاً در نمایندگی‌های مجاز و رسمی سایپا انجام بگیرد مورد تایید مراجع رسمی کشور و پلیس راهور است.


کارپرس
سایپا یدک در راستای ماموریت های خود مبنی بر ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان، بر اساس آخرین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران موفق به کسب بالاترین درصد رشد رضایت مشتریان شد.

با اه اندازی مجتمع های منطقه ای؛

کارپرس
شرکت سایپایدک در راستای استراتژی های کلان گروه خودروسازی سایپا و با هدف افزایش رضایت مشتریان، ارتقای سطح کیفیت خدمات و نظارت بر ارائه خدمات در حوزه فروش و خدمات پس از فروش طرح مجتمع های منطقه ای تحویل خودرو به مشتریان را راه اندازی می کند.

سرپرست سایپایدک خبر داد:

کارپرس
سرپرست سایپایدک ضمن اشاره به لزوم ارائه خدمات فوری و همه جانبه به زلزله دیدگان گفت: طبق دستور مدیران ارشد گروه سایپا یک واحد درمانی در منطقه کوییک که محل بازدید رهبر معظم انقلاب بوده است احداث می‌شود.

سرپرست سایپایدک خبر داد:

کارپرس
در پی وقوع زلزله 7 ریشتری در استان های غربی کشور، سرپرست سایپایدک از آمادگی کامل شبکه نمایندگی‌ها و امدادگران سایپا برای کمک به حادثه دیدگان خبر داد.

تقی زاده تاکید کرد:

کارپرس
سرپرست سایپایدک گفت: همگرایی در فروش و خدمات پس از فروش اولویت اول برنامه‌های سایپایدک خواهد بود که با اجرای آن اهداف عالی گروه سایپا محقق خواهد شد و کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل سایپایدک:

کارپرس
مدیرعامل سایپایدک در نشست خود ارزیابی تعالی سازمانی در جمع معاونین، مدیران و ارزیابان تاکید کرد: تعالی یک جایزه نیست که برخی تصور می‌کنند، بلکه یک دگردیسی است و حرکت به سوی کمال بی پایان است.

مدیرعامل سایپایدک:

کارپرس
مدیرعامل سایپایدک گفت: افزایش رتبه رضایت مشتری سایپایدک در کمتر از یک سال از رتبه 12 به 7 مرهون حمایت‌های مدیرعامل گروه، همت مدیران وکارکنان نمایندگی‌های سایپا است.