Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
در نمایشگاه پاریس ۲۰۱۸؛

پژو از یک خودروی جدید الکتریکی ۴۵۶ اسب‌بخاری رونمایی کرد

پنج شنبه | ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۰۹:۳۷ | کد خبر: CP- ۸۱۰۸ | سرویس: خودروهای جدید
کارپرس:
پژو e-Legend دارای یک پیشرانه الکتریکی 456 اسب‌بخاری است و احتمالا موتور با گشتاور 800 نیوتون‌متری، شتاب صفر تا صدی در حدود 4 ثانیه برای این خودرو رقم خواهد زد.
به گزارش کارپرس،پژو E-Legend خودروی الکتریکی است که پس از مدت‌ها در نمایشگاه خودرویی پاریس به نمایش درآمد. خودرویی که در نگاه اول شما را  به 50 سال قبل می‌برد و  از ترکیب گذشته و فناوری‌های روز ساخته شده است. احتمالا جالب‌ترین نکته این خودرو ترکیب دو کلمه "فرانسوی و پاک" در کنار هم  باشد.

 در نگاه اول این خودرو شما را به یاد 504 های قدیمی خواهد انداخت اما از دیگر سو خودرو بی‌شباهت به مدل‌های عضلانی آمریکایی در 50 سال گذشته نیست.

در طراحی چراغ‌های خودرو تلاش شده تا ترکیب قدیم و جدید در کنار هم به کار رود.  به همین دلیل چراغ‌های عقب باریک و کشیده در کنارلامپ‌های گرد و از نوع LED طراحی شده است.e-Legend ترکیب گذشته و آینده در پاریس 2018

  بدنه خودرو از ترکیب آلومینیوم و پلاستیک ساخته شده و خودرو روی رینگ‌های 19 اینچی سوار است. خودرو 4.6 متر طول، 1.9 متر عرض و 1.3 متر ارتفاع داشته و در این بخش تفاوت زیادی با یک کوپه معمولی مد روز ندارد. اگر از نمای جانبی به خودرو نگاه کنید انحناهایی را در این بخش خواهید دید که از نگاه بصری جذاب از آب درآمده‌اند.

درون کابین نیز به اندازه کافی دلتنگی همگان برای خودروهای دهه 60 و 70 میلادی را برطرف می‌کند. صندلی‌های مخملی هستند، اما فرمان چند ضلعی و عجیب خودرو بالای یک صفحه نمایشگر بزرگ قرار گرفته و هیچ شباهتی  به گذشته ندارد. در واقع داشبورد خودرو شروعی برای دوری از نوستالژی و آغاز بخش آینده‌نگرانه آن است.

پژو e-Legend  دارای یک پیشرانه الکتریکی 456 اسب‌بخاری است و احتمالا  موتور با گشتاور 800 نیوتون‌متری، شتاب صفر تا صدی در حدود 4 ثانیه برای این خودرو رقم خواهد زد. خودرو همچنین از یک باتری صد کیلووات ساعتی نیز بهره می‌برد.

این خودرو قابلیت خودرانی داشته و می‌تواند در سطح مقدماتی با نظارت سرنشین و در سطح پیشرفته به شکلی کاملا خودکار به مدیریت خود بپردازد. احتمالا توسعه و ساخت چنین خودرویی از سال 2025 در کنار طیف وسیعی از خودروهای الکتریکی –خودران پژو آغاز خواهد شد.



منبع: عصرایران

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

پژو از یک خودروی جدید الکتریکی ۴۵۶ اسب‌بخاری رونمایی کرد

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است