Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
تماشا کنید:

BYD و مرسدس بنز یک خودروی مشترک معرفی کردند

پنج شنبه | ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۰۷:۵۰ | کد خبر: CP- ۵۹۷۵ | سرویس: خودروهای جدید
کارپرس:
محصول مشترک کمپانی بی وای دی (BYD)، دایملر مرسدس بنز آلمان (DAIMLER GROUP) به نام Denza 500 رونمایی شد.
به گزارش کارپرس، کمپانی مشترک (Joint Venture) دنزا در ماه می 2010 تاسیس شده و از ماه سپتامبر 2014 در زمینه تولید مدل های برقی لوکس آغاز به کار کرده است. از آن تاریخ تا همین چندی پیش دنزا مدل 400 را بر روی خط تولید داشت، اما اکنون مدل 500 با مشخصاتی بهتر جایگزین آن شده است. ‌

همانطور که از نام مدل جدید 500 می توان حدس زد، این اتومبیل الکتریکی می تواند تا 500 کیلومتر مسافت را بدون نیاز به شارژ مجدد پشت سر بگذارد. این رقم حدودا 100 کیلومتر بیشتر از محصول پیشین دنزا بوده و کاملا هم تراز با استانداردهای جهانی ارزیابی می شود.به گفته دایملر , دنزا 500 حتی در دمای 40 درجه زیر صفر نیز توانایی های حرکتی خود را حفظ نموده و مسافت قابل پیمایش آن تحت تاثیر دمای این چنینی قرار نمی گیرد.

بر روی مدل 500 تغییرات اندک اما مثبتی اعمال شده تا چهره این خودروی کلاس B بروزتر شود. اضافه شدن چراغ های LED در جلو و عقب یکی از این تغییرات مثبت هستند.

در داخل کابین بزرگ ترین تغییر را می توان به افزوده شدن یک نمایشگر لمسی 9 اینچی نسبت داد. به واسطه این صفحه نمایش اینک راننده قادر خواهد بود کنترل بهتری بر روی انواع اپلیکیشن های موجود و امکاناتی نظیر سیستم مسیریاب داشته باشد.

برای دنزا 500 یک اپلیکیشن موبایلی در نظر گرفته شده که از طریق آن مالکین می توانند به مکان دقیق بیش از 112,000 ایستگاه شارژ موجود در کشور چین دسترسی داشته باشند.

آنطور که دایملر مدعی شده، برند دنزا همخوانی زیادی با نیازهای مشتریان چینی دارد. طبق آمار میزان فروش مدل 400 در سال گذشته نسبت به سال 2016 برابر با 85 درصد رشد داشته است. این رشد خیره کننده بسیار فراتر از میانگین کل بوده و به نوعی ادعای دایملر را تایید می کند.

از آنجایی که دنزا 500 از طریق نمایندگی های مرسدس بنز نیز به فروش خواهند رسید، احتمالا استقبال از آن بیشتر شده و افراد زیادتری برای خرید آن گرایش پیدا خواهند کرد.

daimler benz01

daimler benz02
 
daimler benz03
 
 
منبع: اقتصاد آنلاین

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

BYD و مرسدس بنز یک خودروی مشترک معرفی کردند

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است