Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
تماشا کنید!

نوکلئوس، خانه ای لوکس و متحرک

سه شنبه | ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۷:۲۰ | کد خبر: CP- ۵۴۵۳ | سرویس: خودروهای جدید
کارپرس:
آیکونا بر این باور است این خودروهای هوشمند و آینده‌ای کارآمدتر را برای همگان ایجاد خواهند کرد و به راحتی می‌توانند در حالی که در دفتر کارتان نشسته اید، فرزندانتان را از مدرسه بازگردانند یا والدینتان را به دکتر ببرند
به گزارش کارپرس، شرکت طراحی ایتالیایی آیکونا که به دلیل طراحی و ساخت ابر خودروی معروف ولکانو، معروف شده چند تصویر اولیه از مدل مفهومی نوکلئوس آینده خود را منتشر کرد. این طراح بزرگ ولکانو قصد دارد از نوکلئوس‌های آینده خود در نمایشگاه بزرگ زنو رونمایی کند.

 به نقل از "کار اسکوپ"، ایده ساخت این خودرو در سال 2015  از روی مدل "نئو" شکل گرفت و اینک نام   " خانه کاملا خودران" لقب گرفته است.

نوکلئوس اتاق نشیمن شما روی چرخ

Nucleus01

این مدل مفهومی حجم خارجی عجیبی دارد و ظاهر آن از نگاه هندسی کاملا نامتقارن است. ایکونا دلیل این شکل عجیب و نامتقارن را وجود تنها یک در این وسیله نقلیه عنوان کرده و تشریح می‌کند که طراحان آن از به کارگیری بدنه‌های سنتی رنگی با پنجره‌های جانبی در این خودرو اجتتناب می‌کنند تا از نگاه مسافران و مردم در فضای خارجی خودرو به داخل ممانعت به عمل آورند. تم نیمه شفاف در خودرو یکی از عناصر طراحی آن محسوب می‌شود و بخش اعظم آن از روی شیشه‌های بالای بدنه آغاز شده و تا پنل‌های سقفی ادامه می‌یابد.

نوکلئوس اتاق نشیمن شما روی چرخ

Nucleus02

طول این مدل مفهومی به 5.25 متر، عرض آن به 2.12 متر و ارتفاعش به 1.75 متر می‌رسد. با وجود اینکه این خودرو کاملا بزرگ طراحی شده اما ضریب درگش به واسطه دیفیوزرهای بخش زیرین و گلگیرهای آیرودینامیکی با لبه‌های پهن و گسترده به 0.25 می‌رسد.

از آنجا که خودرو کاملا خودران ارائه شده ، طراحان برای بخش داخلی آن از  فرمان و داشبورد صرف نظر کرده‌اند. این خودرو ظرفیت  اسکان 6 سرنشین را داردو صندلی‌های آن در مواقع لزوم تبدیل به یک مبل راحتی بزرگ خواهند شد.

از طرفی کابین کاملا بهره‌ورانه طراحی شده و امکان تبدیل آن به یک دفتر کاری وجود دارد. از طرفی امکانات لازم برای برگزاری یک نشست کاری درون این مدل مفهومی تعبیه شده است.

نوکلئوس اتاق نشیمن شما روی چرخ

Nucleus03

البته انتظار نداریم این خودروها را در آینده نزدیک ببینیم، اما آیکونا بر این باور است این خودروهای هوشمند و آینده‌ای کارآمدتر را برای همگان ایجاد خواهند کرد و به راحتی می‌توانند در حالی که در دفتر کارتان نشسته اید، فرزندانتان را از مدرسه بازگردانند یا والدینتان را به دکتر ببرند. آنها بر این باورند زبان طراحی این مدل از خودروها زندگی را برای مردم راحت خواهد کرد.



منبع: عصرایران

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

نوکلئوس، خانه ای لوکس و متحرک

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است