Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

هیوندایی چهره ی سانتافه را جراحی کرد

پنج شنبه | ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۰۷:۴۸ | کد خبر: CP- ۵۰۵۴ | سرویس: خودروهای جدید
کارپرس:
زبان طراحی آخرین نسل از سانتافه‌ها به وضوح تحت تاثیر محصولات هدف کوچکتر مانند "کنا" قرار گرفته است.
به گزارش کارپرس، هیوندایی با انتشار دو تصویر طرح اولیه و شکل و شمایل نسل آتی سانتافه‌های خود را تائید کرد و به نمایش فضای خارجی این SUV  محبوب خود پرداخت.

 زبان طراحی آخرین نسل از سانتافه‌ها به وضوح تحت تاثیر محصولات هدف کوچکتر مانند "کنا" قرار گرفته است. در نتیجه خودروساز کره‌ای، مدل جدیدش را با چراغ‌های ظریف و کشیده و جلوپنجره متحول شده ارائه می‌دهد تا مشتریان تفاوت این نسل را با اسلافش در نگاه اول احساس کنند.

از نمای انتهایی نیز تغییرات به همان میزان نمای روبه‌رو واضح و محسوس است. چراغ‌های جدیدی در این خودرو در کنار نوارها و قاب‌های کرومی نمای عقب خودرو را گیراتر نشان می‌دهند. علاوه بر این طرح اولیه و قرمز رنگ سانتافه در نمای عقب به اسپویلرهای کوچک نقره‌ای رنگ مجهز شده‌اند. پنجره‌های عقب نیز بزگتر طراحی شده و از نظر احساسی در مخاطبان احساس رفاه و آرامش و فضای زیاد درون کابین را القاء می‌کند.

در کنار طراحی خارجی هیوندایی، کابین سانتافه‌های جدیدش را نیز دستخوش تغییرات خواهد کرد تا کابین خودرو به یک فضای کاربردی، دوستانه و پررفاه تبدیل شود. علاوه بر این  فضای پا و سر برای سرنشینان در دو مدل 5 و 7 صندلی افزایش می‌یابد.

هنوز اطلاعات زیادی از سامانه قدرت خودرو در دسترس نیست اما اطلاعات موجود نشان می‌دهد خودرو با موتورهای بنزینی و دیزلی در بازار قابل انتخاب است. هیوندایی اعلام کرده که برخی از نسخه‌های این خودرو نیز به صورت پلاگین هیبرید وارد بازار خواهند شد تا این خودروسازی نیز به اهداف سیاست‌های خودروسازی در سال 2020 نزدیک گردد.



منبع: عصرایران

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

هیوندایی چهره ی سانتافه را جراحی کرد

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است