Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
تماشا کنید:

طرح رنو برای دنیای آینده

شنبه | ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۱:۲۱ | کد خبر: CP- ۳۹۱۸ | سرویس: تکنولوژی های جدید
کارپرس:
این سامانه به جای چرخ دارای فناوری مغناطیس شناور است و شیشه‌های شفاف در محیط خارجی آن حس و ارتباط با اینده را به شما القاء می‌کند.
به گزارش کارپرس،می‌دانیم که خودروها قرار است به شکل چشم‌گیری در آینده تغییر کنند و دهه‌های آتی را به واسطه مدل های الکترونیکی، قابلیت‌های خودرانی، ارتباط صمیمانه با کاربران، سرویس‌های ارتباطی و دیگر فناوری‌های مرتبط متحول کنند.

 رنو با طراحی دانشگاه  صنعتی MA به ارائه طرحی حبابی از خودروهای آینده پرداخته است. این طرح در دانشگاه مرکزی سنت مارتین ساخته شده که در مرکز لندن قرار دارد و به ارائه طرح‌های زیبا مشهور است.

renault ayandeh01

15 دانشجوی این دانشگاه با همکاری یکدیگر انتظارات خود را از یک خودروی آینده در این تصویر ارائه داده‌اند. این طرح که فلوت نام دارد با همکاری سه طراح ارشد برجسته در حوزه خودرو، مدیر ارشد تیم طراحی رنو و گروه دانشجویان به ثمر رسیده است و "فلوت" نام دارد.

renault ayandeh02

فلوت یک غلاف کروی با مجموعه جدیدی از تحرک و سامانه‌های ارتباطی به نظر می‌رسد. این سامانه به جای چرخ دارای فناوری مغناطیس شناور است و شیشه‌های شفاف در محیط خارجی آن حس و ارتباط با اینده را به شما القاء می‌کند.


renault ayandeh03

در هر غلاف کروی این مدل رنو، یک یا دو نفر جا خواهند گرفت. اما می‌توان چند غلاف کروی را با یکدیگر ترکیب کرد و یک مجموعه شناور را در کنار هم داشت. کره‌ها از طریق کمربند مغناطیسی به یکدیگر وصل می‌شوند. درون این شناورها نیز می‌توان صندلی‌های گردان و درب های کشویی را دید. درب‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که ورود و خروج را برای افراد آسان خواهند کرد.



منبع: عصرایران

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

برچسب ها :

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

طرح رنو برای دنیای آینده

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است