Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
تماشا کنید؛

روایتی از نخستین روز سومین نمایشگاه خودرو تهران

چهارشنبه | ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۹:۱۰ | کد خبر: CP- ۹۳۷۰ | سرویس: تحلیل و گزارش
کارپرس:
نخستین روز از بازدید عمومی سومین نمایشگاه خودروی تهران اگر چه بواسطه ی کم شوری نمایشگاه نسبت به سال گذشته چندان جذاب به نظر نمی سد اما در نهایت توانست بخشی از علاقه مندان صنعت خودرو را به خود جلب و به شهر آفتاب بکشاند.
به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس، نمایشگاه خودرو برای مخاطب عام و یا حتی برای افرادی که قصد خرید خودرو ندارند نیز جذابیت های خودش را دارد و هم امر باعث شد روز نخست بازدید عموم این نمایشگاه شهروندان تهرانی را به شهر آفتاب جذب کند.

در غرفه ایران خودرو بازدید کنندگان بیشتر توجه شان به 207 صندوق دار با سقف شیشه ای جلب شد و حجم زیادی از مخاطبان این خودرو را بررسی می کردند.
 
namayeshgah 10 19 2namayeshgah 10 19 3

همچنین خودروی رهام از سایپا نیز توجه بسیاری را به خود جلب کرده بود و مردم برای کسب اطلاعات بیشتر با مسئولین سایپا ارتباط گرفته بودند، به گفته مدیر عامل سایپا خودروی رهام از سال آینده در بازار عرضه می شود.
 
namayeshgah 10 19 5namayeshgah 10 19 4

خودروی هن تنگ از شرکت عظیم خودرو که به تازگی خط تولید آن در بروجرد آغاز بکار کرده است سرو صدای زیادی در این نمایشگاه به راه انداخت و حجم زیادی از مخاطبان را به خود جذب کرده بود، همچنین بسیاری از مخاطبان پس از بازدید از این خودرو تصمیم به خرید گرفتند.
 
namayeshgah 10 19 9

در غرفه سیف خودرو نیز شاهد حضور مخاطبان خودرویی برای محصولات بیسو بودیم که ضمن بازدید از خودرو ها از مشخصات فنی و هم چنین شرایط فروش این خودرو مطلع شدند.
 
namayeshgah 10 19 8

شرکت های زیرمجموعه ایران خودرو و سایپا نیز در این نمایشگاه شرکت کرده بودند از جمله سایپا شیشه، سایپا آذین، پلاسکو کار سایپا، آپکو، امداد ایران خودرو، ساپکو بودند.

نکته جالب روز نخست سومین نمایشگاه خودروی تهران رونمایی از یک خودروی جالب که توسط چند جوان ایرانی طراحی شده بود. این خودرو که بیشتر مصارف تفریحی در کنار ساحل و یا کویر نوردی و طبیعت گردی دارد BG-one نام داشت که در شرکت مهندسی آرش طراحی شده بود که به نام آرش نیز شناخته می شود.
 
namayeshgah 10 19 10

مدیر این پروژه آرش درویشیان که در ابتدا از شباهت لوگوی این خودرو با طراحی ظاهری خودرو صحبت کرد گفت: این خودرو در کمتر از 6 ماه طراحی و تولید شده است و بیشتر قطعات آن  داخلی است و قابلیت پیوستن به صنایع نظامی کشور را دارد، این خودرو می تواند خودروی رسمی محیط بانان کشور باشد.
جذابیت تولید و طراحی این خودرو این بود که تیم طراحی این خودرو میانگین سنی زیر 25 سال را داشت اما تیم تولید و مونتاژ آن بالای 40 سال و این نشان از نیاز تجربه در ساخت و تولید این خودرو توسط جوانان طراح آن بوده است.
 
namayeshgah 10 19 1namayeshgah 10 19 6namayeshgah 10 19 7
namayeshgah 10 19 20namayeshgah 10 19 21namayeshgah 10 19 22namayeshgah 10 19 23namayeshgah 10 19 24namayeshgah 10 19 25

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

روایتی از نخستین روز سومین نمایشگاه خودرو تهران

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است