Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
در راستای افزایش رضایت مشتریان صورت گرفت:

سومین مرکز تخصصی تعمیر گیربکس اتومات در ایران خودرو فعال شد

یکشنبه | ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۰۹:۰۶ | کد خبر: CP- ۹۶۳۰ | سرویس: ایساکو
کارپرس:
شرکت همگام خودرو، در راستای ارتقای خدمات کیفی و کمی تعمیرات تخصصی خودرو در تعمیرگاه‌های مرکزی ایران‌خودرو و افزایش رضایتمندی مشتریان اقدام به راه‌اندازی مرکز تخصصی تعمیرات گیربکس اتوماتیک در تعمیرگاه مرکزی شماره یک كرد.
به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس، مدیرعامل شرکت همگام خودرو گفت: با ورود تولیدات جدید بر پایه تکنولوژی‌های پیشرفته به بازار خودرو و اهمیت توسعه خدمات تخصصی حوزه خدمات پس از فروش، تعمیرگاه‌‌های مرکزی ايران خودرو ضمن ارتقای سطح آموزش کارکنان و ایجاد زیرساخت‌های لازم، اقدام به راه‌اندازی مرکز تعمیرات تخصصی گیربکس اتوماتیک کرده است.

بابك سلاجقه تعمیرگاه مرکزی شماره یک را به‌عنوان پایلوت تعمیرات تخصصی گیربکس اتوماتیک معرفی كرد و افزود: شرکت همگام خودرو با درک اهمیت وجود یک مجموعه تخصصی و جامع خدمات خودرویی با تجهیزات مدرن و نیروهای فنی ماهر، تمرکز خود را به ارائه خدمات تخصصی با کیفیت، مشاوره تخصصی در مورد مراقبت از خودرو و فرهنگ‌سازی جهت ارتباط مؤثر کارکنان با مشتریان معطوف كرده است.

وي توسعه خدمات تخصصی تعمیرات خودرو و راه‌اندازی مرکز خدمات تخصصی گیربکس اتوماتیک تعمیرگاه‌های مرکزی ایران خودرو عاملي در بهبود تصویر ذهنی مشتریان دانست و گفت: تلاش ما بر این است که در تعمیرگاه‌های مرکزی ایران‌خودرو با تقویت فرهنگ خدمت‌رسانی، ارتقای استانداردهای تعمیرگاهی و بهبود کیفیت خدمات، در جهت خلق ارزش برای مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو و افزایش رضایت‌مندی آنها گام برداریم.

گفتني است،‌ پيش از اين دو تعميرگاه تخصصي گيربكس اتوماتيك به مشتريان محصولات ايران خودرو در نمايندگي كد 5049 واقع در خيابان معلم و نمايندگي كد 1293 در كيلومتر 10 جاده مخصوص كرج، به مشتريان خدمت رساني مي كرد كه با آغاز به كار تعميرگاه شماره 1 اين تعداد به سه نمايندگي افزايش يافت.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

سومین مرکز تخصصی تعمیر گیربکس اتومات در ایران خودرو فعال شد

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است