Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
در دهمین دوره جايزه تعالی منابع انسانی؛

ایساکو برنده جایزه تندیس برنزین سه ستاره شد

شنبه | ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۹:۳۴ | کد خبر: CP- ۹۵۱۲ | سرویس: ایساکو
کارپرس:
شرکت ایساکو در دهمین دوره جایزه تعالی منابع انسانی پس از ارزیابی های به عمل آمده پس از سال های 90 و 91 و برای بار سوم به عنوان برنده انتخاب شد.
به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس، همایش اهداي اين جايزه به برگزیدگان، در سه سطح «گواهي‌نامه»، «تقديرنامه» و «نشان» هر ساله بر اساس مدل تعالی منابع انساني و توسط انجمن مدیریت منابع انسانی، برگزار می‌شود.

بر اساس اين گزارش، ايساكو به‌منظور تعيين جايگاه خود در مسير تعالی منابع انسانی مبتني بر الزامات مدل، در اين جايزه شركت كرد و با ارزيابي به عمل آمده توسط ارزیابان و متولیان، موفق به کسب بالاترين سطح تنديس شد.

بنابراین گزارش، هدف شرکت ایساکو از حضور در فرآیند جایزه تعالی منابع انسانی، بهبود جایگاه سرمایه‌های انسانی و افزایش مشارکت و همیاری آنان بوده که از طریق ارتقاي روزافزون و منزلت پرسنل به عنوان سرمایه‌ای ارزشمند، باعث توسعه پایدار جامعه، سازمان و کارکنان و انتفاع این سیستم‌ها از یکدیگر ‌شوند.

دستاورد شرکت ایساکو از حضور در این جایزه در سال‌های اخیر، اهتمام و تلاش موثر و پیگیر در این حوزه بوده که باعث هماهنگی و همسویی تمامی اقدامات معاونت منابع انسانی با یکدیگر و ایجاد انسجام درون‌سازمان و برون‌سازمانی شده است.

مدل تعالی منابع انسانی همچون یک الگو و نقشه راه توانسته در تحول و تعالی منابع انسانی ایفای نقش کرده و اقدامات نوآورانه‌ای نظیر استاندارد شغل و تشکیل کانون ارزیابی کارشناسی، ارتقاء و توسعه در پرتو آن شکل گرفته است.

ایساکو پیش‌تر نیز دو بار در این جایزه موفق به دریافت تقدیرنامه چهار ستاره در سال‌های 90 و 91 شده بود.

گفتنی است مدل تعالي منابع انساني يك چارچوب جامع مبتني بر مجموعه‌اي از ارزش‌هاي محوري، معيارها و شاخص‌ها در حوزه منابع انساني سازمان است كه به مديران منابع سازماني كمك مي‌كند با ارزيابي مستمر فعاليت‌ها، فرآيند و نتايج منابع انساني سازمان، نقاط قوت و فرصت‌ها را شناسايي و براي بهبود آن‌ها و رسيدن به سازمان يادگيرنده و توسعه يافته برنامه‌ريزي کنند

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

ایساکو برنده جایزه تندیس برنزین سه ستاره شد

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است