Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
ویژه / با اجرای مراسم افتتاحیه؛

جشنواره خدمات نوروزی ۹۸ ایران خودرو کلید خورد+تصاویر

یکشنبه | ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۰۷:۱۰ | کد خبر: CP- ۱۰۲۶۵ | سرویس: ایساکو
کارپرس:
مراسم افتتاح طرح خدمات نوروزی ایران خودرو روز گذشته در حالی برگزار شد که ناوگان خدماتی ایران خودرو برای ارائه خدمت شبانه روزی از 26 اسفند سال جاری لغایت 17 فروردین ماه 98 در سراسر کشور در حالت آماده باش کامل قرار خواهند گرفت.
به گزارش کارپرس، سیدرضا حسینی مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو در مراسم آئین افتتاح طرح خدمات نوروزی این شرکت گفت: مشتریان ایران خودرو با در اختیار داشتن اپلیکیشن ایساکو جهت انجام خدمات پس از فروش علاوه بر سهولت استفاده و بهره‌مندی از خدمات ایساکو برای رفع مشکلات خودرو با ثبت اطلاعات در این اپلیکیشن کمک بسیار زیادی را به این مجموعه می کنند تا با پردازش آن اقدام به هرچه بالاتر بردن کیفیت خدمات کنیم. بطور مثال ما با پردازش این اطلاعات می‌دانیم در کدام نمایندگی بیشترین ایراد خودروهای مراجعه کننده چه بوده و با در نظر گرفتن آموزش های بیشتر و ارسال قطعات به موقع به نمایندگی و نظارت بر عمکلرد همکاران سرعت و کیفیت خدمات را بالاتر می بریم.

یکی از پروژه هایی که در حال حاضر بصورت آنلاین فعال است ثبت لحظه به لحظه عملکرد نمایندگی های سراسر کشور است. وقتی این اطلاعات بدون فیلتر و مستقیم در اختیار ما قرار می گیرد می توانیم شبکه نمایندگی های خود را به درستی تحت کنترل و نظارت قرار دهیم؛ وقتی مشتری به یک نمایندگی مراجعه می کند سیستم کسب و کار هوشمند ما به صورت زنده اطلاعات خودروی وی را در لایه های مختلف نظارتی ما قرار می دهد و همه چیز را به این روش زیر نظر داریم. مستقر کردن این سیستم در حالی که نمایندگی ها قبلا بصورت سنتی فعالیت می کردند کار بسیار دشواری بود اما به همت همه همکاران و هماهنگی های لازم با نمایندگی ها انجام گرفت.

با بکارگیری سیستم کسب و کار هوشمند تعداد لحظه به لحظه پذیرش در نمایندگی ها قابل رویت است و چه تعدادی در لحظه رفع ایراد شده است و مدت زمان توقف خودرو در نمایندگی چقدر بوده است و تعداد خدماتی که در طول روز صورت می پذیرد را می‌توان رصد کرد.

همه این مجموعه برای ارائه خدمات سریع و بالا ترین کیفیت با بکار گیری بهترین کارشناسان فنی که دوره های تخصصی را با موفقیت پشت سر گذاشته اند تمام تلاش خود را می کنند تا در نوروز امسال همه مسافران سفر خوبی را پشت سر بگذارند.

حسینی همچنین یادآور شد: تماس و درخواست امداد از طریق مرکز تماس ایران ‌خودرو به شماره 096440 و استفاده از اپلیکیشن ایساکو به منظور تسهیل در تمامی امور خدماتی همچون نوبت ‌دهی و ... در اختیار مشتریان محصولات ایران خودرو قرار دارد.

مدیرعامل ایساکو راه های جدید برای دریافت خدمات امدادی را دریافت خدمت امدادی از طریق WEB APP و دریافت خدمت امدادی از طریق وب‌سایت شرکت امداد خودرو به آدرس www.096440.com
اعلام کرد.

در جشنواره نوروز ٩٨ ايران خودرو ۲۶۴ نمایندگی، ۱۷۳ فروشگاه و ٢٠٥٠ امدادگر سيار آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی مي باشند. ضمن اينكه ٤٠٠ اپراتور نيز در طول اين مدت در مركز پاسخگويى ايران خودرو آماده برقرارى ارتباط و پاسخگويي شركت به مشتريان خواهند بود.

حسینی در پایان خطاب به مشتریان ایران خودرو افزود قبل از سفر از سلامت خودروی خود اطمینان حاصل نمایید و با مراجعه به نماینگی های مجاز سرویس های لازم را بر روی خودروی خود اعمال کنید.

 

isaco 12 25 1isaco 12 25 2isaco 12 25 4isaco 12 25 5isaco 12 25 6isaco 12 25 7isaco 12 25 8isaco 12 25 9isaco 12 25 10

 

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

جشنواره خدمات نوروزی ۹۸ ایران خودرو کلید خورد+تصاویر

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است