Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار


کارپرس
هم زمان با آغاز فصل تابستان و فرا رسیدن ایام تعطيلات عيد سعيد فطر، شركت خدمات پس از فروش ايران‌خودرو آمادگي خود را نسبت به ارائه خدمات مورد نياز مسافران، اعلام كرد.

در آخرین بررسی صورت گرفت:

کارپرس
بر اساس آخرین نتایج اعلام شده توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، رضایت‌ مشتریان از خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، در سه ماه چهارم سال 95 نسبت به سه ماه سوم، 10 امتیاز و نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن، 26 امتیاز رشد یافته است.

10 تا 16 خرداد؛

کارپرس
شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو به مناسبت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره)، طرح ویژه خدمت ‌رسانی به روزه‌داران گرامی و زائران حرم مطهر را به منظور آسایش خاطر مشتریان، به مدت هفت روز از دهم تا شانزدهم خرداد ماه اجرا می‌کند.


کارپرس
ایساکو به منظور تامین امنیت و شناسایی قطعات تقلبی از قطعات اصلی در سال هاي اخير «سامانه پیامکی اصل بخرید» را در اختیار مشتریان قرار داده تا علاوه بر اطمینان خاطر از اصالت قطعات خود، از هرگونه جعل و تقلب و آسیب های احتمالی به مصرف کنندگان و خودروها جلوگیری کند.

در راستای نظارت بر کیفیت ارائه خدمات؛

کارپرس
در ادامه بازدیدهای سرزده مدیر عامل ایساکو به شهرهای مختلف کشور، برای بررسی کیفیت و نحوه ارائه خدمات پس از فروش، این بار عملكرد نمایندگی‌های مجاز سیستان و بلوچستان مورد بررسی قرار مي گيرد.

به منظور نظارت صورت گرفت؛

کارپرس
در ادامه طرح نظارت مستقيم بر شبکه گسترده خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، مدیرعامل شركت ايساكو و هیات همراه به صورت سرزده از نحوه ارائه اين خدمات به محصولات ايران خودرو در استان يزد بازديد كردند.


کارپرس
به مناسبت اعیاد فرخنده ماه رجب طرح خدمت فوری در محل ـ اتوكليك ـ با ٢٠درصد تخفيف ارایه می‌شود

حسینی تاکید کرد:

کارپرس
در حالي كه تعطيلات نوروزي به نيمه رسيده، مديرعامل شركت خدمات پس از فروش ايران خودرو، ايساكو از روز پنجم فروردين ماه بازديدهاي دوره اي خود از نحوه اجراي طرح خدمات نوروزي ايران خودرو را آغاز كرده است.

مدیر عامل ایساکو تاکید کرد:

کارپرس
مدیر عامل ایساکو در بازدید از نمایندگی های خدمات ایران خودرو تاکید کرد: ارائه خدمات مناسب و تامین رضایت حداکثری مشتریان، مهمترین وظیفه شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو است .

در 11روز نخست 96؛

کارپرس
در نوروز 95 میانگین زمان تعمیرات امدادی در شبکه خدمات پس از فروش 1.9روز بود اما در طرح خدمات نوروزی سال 96 با اقدامات صورت گرفته از جمله الزام به حضور پست های کلیدی نمایندگی ها و تامین قطعات کامل، این مدت زمان با کاهش 26درصدی به 1.4روز کاهش یافت.


کارپرس
پس از آغاز به کار در منطقه ونک پارک تهران و شهرک اکباتان، در حال حاضر منطقه غرب تهران را تحت پوشش قرار داده است.


کارپرس
شرکت ایساکو در ارزیابی صورت گرفته از شرکت‌های داخلی در حوزه خدمات پس از فروش، بالاترین میزان انطباق با قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو را به دست آورد.

همراه با اینفوگرافیک؛

کارپرس
دنیای امروز دنیای کلیک هاست! البته نوع کلیک های امروزی هم تغییر کرده است و دکمه ی روی ماوس جای خود را به نوک انگشتان شما داده است! کافی است با نوک انگشت مبارک چند بار تپ کنید روی صفحه ی گوشی هوشمند همراهتان و به همین سادگی در تاریخ و ساعت مقرر...

بر اساس آخرین ارزیابی؛

کارپرس
بر اساس آخرین ارزیابی وضعیت رضایت‌مندی مشتریان از فرایند خدمات پس از فروش خودروهای سواری در سه ماهه سوم سال ۹۵، شرکت ایساکو رشد تصاعدی و چشمگیری در کیفیت ارائه خدمات داشته است.

در حاشیه همایش صنعت خودرو(9):

کارپرس
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو) در چهارمین همایش صنعت خودروی کشور حضور یافت.

به عنوان تنها شرکت خدمات خودرو؛

کارپرس
شركت خدمات پس از فروش ايران ‌خودرو، (ايساكو) با صعود ۳۱ پله‌اي در رده‌بندي شركت‌هاي برتر ايران، در همایش IMI100، اولين و تنها شركت ارائه كننده خدمات پس از فروش در جمع صد شركت برتر ايران شد.