جستجو در اخبار

مدیر عامل ایساکو خبر داد:

کارپرس
مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، ایساکو از ارائه خدمات تخصصی به خودروی اچ سی کراس در بیش از90 نمایندگی منتخب این شرکت همراه با طرح‌های ویژه خدماتی خبر داد.


کارپرس
مدیر عامل شرکت تهیه و توزیع قطعات و لوازم یدکی ایران خودرو (ایساکو) گفت: مشتریان و مصرف کنندگان خودروهای تولیدی ایران خودرو می توانند با استفاده از سامانه همراه ایساکو، از «سرویس فوری در محل» بهره مند شوند.


کارپرس
نمايندگي‌هاي مجاز منتخب ايران‌خودرو به همراه اکیپ‌های امدادی در استان‌هاي ايلام، خوزستان، کرمانشاه و همدان به ویژه در مرزهای منتهی به عراق، در طرح خدمت رساني به زائرين عتبات عاليات به صورت شبانه‌روزي از 13 تا 21 آبان ماه به خدمت رساني خواهند پرداخت.

به منظور افزایش کیفی خدمات شبکه؛

کارپرس
شرکت خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایران خودرو طی یک نشست خبری از برگزاری آزمون مهارت‌سنجی سراسری پرسنل نمایندگی‌های خود در پایان هفته جاری خبر داد.

در تعامل با دانشگاه فنی حرفه‌ای کشور؛

کارپرس
سازمان خدمات پس از فروش ایران‌خودرو از افتتاح مرکز جدید آموزش فنی ایساکو با همکاری دانشکده فنی شهید چمران کرمان خبر داد.

در راستای مسئولیت های اجتماعی؛

کارپرس
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌ خودرو، ایساکو در راستای مسئولیت های اجتماعی کمپین «کاروان مهر» را در دو فاز اجرا می کند. در فاز نخست اجرای این کمپین کامیونت های حاوی وسائل گرمایشی این شرکت راهی مناطق محروم کشور شد.

براساس نتایج استاندارد اعلام شد؛

کارپرس
بر اساس آخرین نتایج اعلام شده از سوي شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران، رضایت‌ مشتریان از خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، در بهار 96 نسبت به مدت مشابه سال قبل، 25 امتیاز افزايش یافته است.

برای هشتمین سال متوالی محقق شد؛

کارپرس
شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، ایساکو برای هشتمین سال متوالی مقام نخست شرکت های ارائه کننده خدمات پس از فروش خودرویی در ایران را به دست آورد.

مدیر عامل اساکو تاکید کرد:

کارپرس
بنابرنتايج ارزشيابي شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران، ‌شاخص رضايت مشتريان ايساكو در سال 95 رشد چشمگيري داشته، به گونه اي كه در پايان سه ماه چهارم سال گذشته 26 نمره ارتقاي رضايت مشتريان نسبت به آخرين نتايج سال 94 كسب شده است. از سوي ديگر تعداد شكايات نيز حدود 70 درصد نسبت به آغاز سال 95 كاهش داشته است.

در راستای بهینه‌سازی کیفیت؛

کارپرس
تیم بازرسی و نظارت شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، برای گفتگوی رو در رو با مشتریان و مسئولین نمایندگی‌ها و شناسایی نقاط قابل بهبود و ارائه راهکار، به استان ایلام سفر کردند.


کارپرس
هم زمان با آغاز فصل تابستان و فرا رسیدن ایام تعطيلات عيد سعيد فطر، شركت خدمات پس از فروش ايران‌خودرو آمادگي خود را نسبت به ارائه خدمات مورد نياز مسافران، اعلام كرد.

در آخرین بررسی صورت گرفت:

کارپرس
بر اساس آخرین نتایج اعلام شده توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، رضایت‌ مشتریان از خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، در سه ماه چهارم سال 95 نسبت به سه ماه سوم، 10 امتیاز و نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن، 26 امتیاز رشد یافته است.

10 تا 16 خرداد؛

کارپرس
شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو به مناسبت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره)، طرح ویژه خدمت ‌رسانی به روزه‌داران گرامی و زائران حرم مطهر را به منظور آسایش خاطر مشتریان، به مدت هفت روز از دهم تا شانزدهم خرداد ماه اجرا می‌کند.


کارپرس
ایساکو به منظور تامین امنیت و شناسایی قطعات تقلبی از قطعات اصلی در سال هاي اخير «سامانه پیامکی اصل بخرید» را در اختیار مشتریان قرار داده تا علاوه بر اطمینان خاطر از اصالت قطعات خود، از هرگونه جعل و تقلب و آسیب های احتمالی به مصرف کنندگان و خودروها جلوگیری کند.

در راستای نظارت بر کیفیت ارائه خدمات؛

کارپرس
در ادامه بازدیدهای سرزده مدیر عامل ایساکو به شهرهای مختلف کشور، برای بررسی کیفیت و نحوه ارائه خدمات پس از فروش، این بار عملكرد نمایندگی‌های مجاز سیستان و بلوچستان مورد بررسی قرار مي گيرد.

به منظور نظارت صورت گرفت؛

کارپرس
در ادامه طرح نظارت مستقيم بر شبکه گسترده خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، مدیرعامل شركت ايساكو و هیات همراه به صورت سرزده از نحوه ارائه اين خدمات به محصولات ايران خودرو در استان يزد بازديد كردند.