جستجو در اخبار

در راستای افزایش رضایت مشتری صورت می گیرد:

کارپرس
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، دوره‌های نوین آموزشی «مشتری مداری» را برای مدیران نمایندگی‌های مجاز برگزار می‌کند.

با تلاش شرکت ایساکو؛

کارپرس
در راستاي بهره مندي از فن آوري‌هاي نوين ارتباطي و به منظور حفظ حريم و افزايش سطح امنيت و اطلاعات مشتريان و همچنين افزايش كيفيت خدمات، پروژه ارتقاء «سيستم جامع و مكانيزه مديريت ارتباط با مشتريان (IKCRM)» توسط كارشناسان خبره معاونت سيستم هاي ايران خودرو طراحي و اجرا شد.

به منظور افزایش رضایت مشتریان انجام شد:

کارپرس
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو) اقدامات انجام شده از پذیرش تا ترخیص خودرو را به مشتریان اطلاع‌رسانی می‌کند.

بر اساس آمارهای شرکت استاندارد اعلام شد:

کارپرس
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در سال «حمایت از کالای ایرانی» با کسب بالاترین امتیاز در بین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات باز هم مقام اول این حوزه را از آن خود کرد.

توسط ایساکو برگزار می شود:

کارپرس
مدیریت مهندسی خودرو شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، دوره‌های تکمیلی آشنایی با دستگاه‌های عیب‌یاب و مشاوره فنی خودرو در دفاتر منطقه‌ای این شرکت برگزار می کند.

در راستای فرهنگ پاسخ گویی صورت گرفت؛

کارپرس
مدیرعامل خدمات پس از فروش ایران خودرو در اجرای طرح فرهنگ پاسخگویی و تحقق شعار «ایران خودرو، خودروساز پاسخگو» در چهار جلسه متوالی با بیش از 50 نفر از صاحبان امتیاز نمایندگی های خدمات پس از فروش و مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو به صورت مستقیم گفت و گو کردند.

ویژه تعطیلات خرداد:

کارپرس
معاون شبکه خدمات شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو از ارائه خدمات ویژه شرکت‌های ایساکو و امداد خودرو ایران، به هموطنان در لیالی متبرک قدر و بیست و نهمین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره)، خبر داد.

در راستاي ارتقاء سطح مهارت؛

کارپرس
شركت خدمات پس از فروش ايران‌خودرو، در راستاي ارتقاء دانش و سطح مهارت پرسنل کلیدی نمايندگي‌هاي ارائه دهنده خدمات به خودروي هايما، دوره‌هاي تكميلي آموزش اين خودرو را برگزار كرد.

با تلاش شرکت ایساکو؛

کارپرس
طبق آخرين ارزيابي صورت گرفته، نمايندگي مركزي ايران‌خودرو واقع در شرق تهران موفق به كسب رتبه ممتاز، در شاخص شایستگی ارائه خدمات شد.

از طریق سامانه پاسخگویی ایران؛

کارپرس
مديران عامل شركت‌هاي خدمات پس از فروش ايران‌خودرو و امداد خودرو ايران، در راستاي آگاهي بيشتر از مشكلات نمايندگي‌ها و مشتريان، به صورت مستقيم پاسخگوي تماس تلفني آن‌ها هستند.

مدير عامل شركت ايساكو بیان کرد:

کارپرس
مدير عامل شركت خدمات پس از فروش ايران‌خودرو طي نشستي، ضمن جمع‌بندي خدمات ارائه شده به مشتريان در فروردين ماه سال جاري، برنامه‌هاي سال 97 را رسما به معاونين و مديران ابلاغ كرد.

تصاویر / مديرعامل ایساکو خبر داد:

کارپرس
مديرعامل ايساكو از افزايش رضايتمندي مشتريان از خدمات امداد نوروزي 97 در مقايسه با سال گذشته خبر داد و گفت: نتايج نشان دهنده اين است كه طرح ها و برنامه ها و پايش و نظارت بر حسن اجراي آن اثربخش بوده و سبب افزايش رضايتمندي مشتريان شده است.

حسینی تاکید کرد:

کارپرس
مدیرعامل خدمات پس از فروش ایران خودرو گفت: در ارائه خدمات امداد خودرو ایران، اولویت و تاکید ما بر رفع اشکال خودرو در محل هست تا هموطنان و مسافران نوروزی بتوانند به سفر خود ادامه دهند.

حسینی تشریح کرد:

کارپرس
همزمان با پایان موج نخست سفرهای نوروزی و در آستانه موج دوم این سفرها، مدیرعامل خدمات پس از فروش ایران خودرو گزارشی از اجرای جشنواره خدمات نوروزی97 ایران خودرو در 9روز نخست، ارایه کرد.

حسینی تاکید کرد:

کارپرس
جشنواره خدمات گروه صنعتي ايران‌خودرو، که از بیست و ششم اسفند ماه سال 96 آغاز شده است با ارائه خدمات به هموطنان گرامی در سراسر کشور، همچنان ادامه دارد.

در نوروز۹۷؛

کارپرس
شركت خدمات پس از فروش ايران خودرو جشنواره خدمات نوروزي خود را از شنبه 26 اسفند ماه سال جاري كليد مي‌زند.