جستجو در اخبار

ایساکو خبر داد:

کارپرس
همزمان با نزدیک شدن ایام اربعین حسینی (ع) و سفر معنوی هموطنان گرامی به عتبات عالیات، عملیات اجرایی طرح «با تو تا حرم» شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، با ارسال قطعات و لوازم یدکی به نمایندگی‌های شهرهای مرزی منتهی به کشور عراق، آغاز شد.

توسط شرکت ایساکو انجام شد:

کارپرس
آزمون الکترونیکی سراسری پرسنل نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو در حوزه خدمات پس از فروش، در پایان هفته گذشته برگزار شد.

در راستای موفقیت پایدار صورت گرفت؛

کارپرس
شرکت ایساکو در راستای موفقیت پایدار، بار دیگر توانست گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) خود را تمدید کند.

ایساکو فراخوان داد:

کارپرس
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو)، در راستای طراحی پوستر «خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی» از علاقمندان حوزه طراحی برای شرکت در این فراخوان دعوت به عمل می‌آورد.

مدیر عامل ایساکو خبر داد:

کارپرس
مدیرعامل شرکت تهیه و توزیع قطعات و لوازم یدکی ایران خودرو (ایساکو) از هماهنگی های اولیه برای اجرای طرح خدمات رسانی اربعین و بازبینی های استان های مرزی خبر داد.

حسینی تاکید کرد:

کارپرس
مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو گفت: ارائه خدمات مناسب و با کیفیت دغدغه و خط قرمز ما است و به عنوان متولی این حوزه، خود را موظف به دریافت آراء و نظرات مشتریان می‌دانیم.

در راستای افزایش رضایت مشتری صورت می گیرد:

کارپرس
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، دوره‌های نوین آموزشی «مشتری مداری» را برای مدیران نمایندگی‌های مجاز برگزار می‌کند.

با تلاش شرکت ایساکو؛

کارپرس
در راستاي بهره مندي از فن آوري‌هاي نوين ارتباطي و به منظور حفظ حريم و افزايش سطح امنيت و اطلاعات مشتريان و همچنين افزايش كيفيت خدمات، پروژه ارتقاء «سيستم جامع و مكانيزه مديريت ارتباط با مشتريان (IKCRM)» توسط كارشناسان خبره معاونت سيستم هاي ايران خودرو طراحي و اجرا شد.

به منظور افزایش رضایت مشتریان انجام شد:

کارپرس
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو) اقدامات انجام شده از پذیرش تا ترخیص خودرو را به مشتریان اطلاع‌رسانی می‌کند.

بر اساس آمارهای شرکت استاندارد اعلام شد:

کارپرس
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در سال «حمایت از کالای ایرانی» با کسب بالاترین امتیاز در بین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات باز هم مقام اول این حوزه را از آن خود کرد.

توسط ایساکو برگزار می شود:

کارپرس
مدیریت مهندسی خودرو شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، دوره‌های تکمیلی آشنایی با دستگاه‌های عیب‌یاب و مشاوره فنی خودرو در دفاتر منطقه‌ای این شرکت برگزار می کند.

در راستای فرهنگ پاسخ گویی صورت گرفت؛

کارپرس
مدیرعامل خدمات پس از فروش ایران خودرو در اجرای طرح فرهنگ پاسخگویی و تحقق شعار «ایران خودرو، خودروساز پاسخگو» در چهار جلسه متوالی با بیش از 50 نفر از صاحبان امتیاز نمایندگی های خدمات پس از فروش و مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو به صورت مستقیم گفت و گو کردند.

ویژه تعطیلات خرداد:

کارپرس
معاون شبکه خدمات شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو از ارائه خدمات ویژه شرکت‌های ایساکو و امداد خودرو ایران، به هموطنان در لیالی متبرک قدر و بیست و نهمین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره)، خبر داد.

در راستاي ارتقاء سطح مهارت؛

کارپرس
شركت خدمات پس از فروش ايران‌خودرو، در راستاي ارتقاء دانش و سطح مهارت پرسنل کلیدی نمايندگي‌هاي ارائه دهنده خدمات به خودروي هايما، دوره‌هاي تكميلي آموزش اين خودرو را برگزار كرد.

با تلاش شرکت ایساکو؛

کارپرس
طبق آخرين ارزيابي صورت گرفته، نمايندگي مركزي ايران‌خودرو واقع در شرق تهران موفق به كسب رتبه ممتاز، در شاخص شایستگی ارائه خدمات شد.

از طریق سامانه پاسخگویی ایران؛

کارپرس
مديران عامل شركت‌هاي خدمات پس از فروش ايران‌خودرو و امداد خودرو ايران، در راستاي آگاهي بيشتر از مشكلات نمايندگي‌ها و مشتريان، به صورت مستقيم پاسخگوي تماس تلفني آن‌ها هستند.