جستجو در اخبار

حسینی تاکید کرد:

کارپرس
نمایندگی‌های خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، همچنان در دو شیفت صبح و عصر آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند.

با یکه زارع صورت گرفت:

کارپرس
مهندس یکه زارع طی حکمی مسعود وثوق را به سمت عضو هیات مدیره و قائم مقام مدیر عامل شرکت ایساکو منصوب کرد.

در راستای تسهیل ارائه خدمات صورت گرفت:

کارپرس
نسخه جدید اپلیکیشن ایساکو با امکانات جدید برای تسهیل در ارائه خدمات پس از فروش، در دسترس مشتریان قرار گرفت.

برای اجرا تا 11 آبان؛

کارپرس
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، همزمان با همایش پیاده‌روی اربعین حسینی طرح «با تو تا حرم» را از دوم تا یازدهم آبان ماه سال جاری، اجرا می‌کند.

پس از وقوع طوفان در مسیر زائرین کربلا:

کارپرس
روابط عمومی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو اعلام کرد، با توجه به وقوع طوفان و بارش شدید باران در شهرهای مرزی منتهی به کشور عراق به خصوص شهر مهران و بروز شرایط اضطراری، تمهیدات ویژه‌ای برای ارائه خدمات به زایرین حسینی (ع) برنامه‌ریزی شده است.

ایساکو خبر داد:

کارپرس
همزمان با نزدیک شدن ایام اربعین حسینی (ع) و سفر معنوی هموطنان گرامی به عتبات عالیات، عملیات اجرایی طرح «با تو تا حرم» شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، با ارسال قطعات و لوازم یدکی به نمایندگی‌های شهرهای مرزی منتهی به کشور عراق، آغاز شد.

توسط شرکت ایساکو انجام شد:

کارپرس
آزمون الکترونیکی سراسری پرسنل نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو در حوزه خدمات پس از فروش، در پایان هفته گذشته برگزار شد.

در راستای موفقیت پایدار صورت گرفت؛

کارپرس
شرکت ایساکو در راستای موفقیت پایدار، بار دیگر توانست گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) خود را تمدید کند.

ایساکو فراخوان داد:

کارپرس
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو)، در راستای طراحی پوستر «خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی» از علاقمندان حوزه طراحی برای شرکت در این فراخوان دعوت به عمل می‌آورد.

مدیر عامل ایساکو خبر داد:

کارپرس
مدیرعامل شرکت تهیه و توزیع قطعات و لوازم یدکی ایران خودرو (ایساکو) از هماهنگی های اولیه برای اجرای طرح خدمات رسانی اربعین و بازبینی های استان های مرزی خبر داد.

حسینی تاکید کرد:

کارپرس
مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو گفت: ارائه خدمات مناسب و با کیفیت دغدغه و خط قرمز ما است و به عنوان متولی این حوزه، خود را موظف به دریافت آراء و نظرات مشتریان می‌دانیم.

در راستای افزایش رضایت مشتری صورت می گیرد:

کارپرس
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، دوره‌های نوین آموزشی «مشتری مداری» را برای مدیران نمایندگی‌های مجاز برگزار می‌کند.

با تلاش شرکت ایساکو؛

کارپرس
در راستاي بهره مندي از فن آوري‌هاي نوين ارتباطي و به منظور حفظ حريم و افزايش سطح امنيت و اطلاعات مشتريان و همچنين افزايش كيفيت خدمات، پروژه ارتقاء «سيستم جامع و مكانيزه مديريت ارتباط با مشتريان (IKCRM)» توسط كارشناسان خبره معاونت سيستم هاي ايران خودرو طراحي و اجرا شد.

به منظور افزایش رضایت مشتریان انجام شد:

کارپرس
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو) اقدامات انجام شده از پذیرش تا ترخیص خودرو را به مشتریان اطلاع‌رسانی می‌کند.

بر اساس آمارهای شرکت استاندارد اعلام شد:

کارپرس
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در سال «حمایت از کالای ایرانی» با کسب بالاترین امتیاز در بین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات باز هم مقام اول این حوزه را از آن خود کرد.

توسط ایساکو برگزار می شود:

کارپرس
مدیریت مهندسی خودرو شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، دوره‌های تکمیلی آشنایی با دستگاه‌های عیب‌یاب و مشاوره فنی خودرو در دفاتر منطقه‌ای این شرکت برگزار می کند.