جستجو در اخبار

در همایش IMI100 عنوان شد:

کارپرس
شرکت خدمات پس از فروش ایران ‌خودرو، (ایساکو) با هفت پله صعود در رده‌بندی شرکت‌های برتر ایران، در همایشIMI100، برترين ارائه کننده خدمات پس از فروش خودرويي در جمع صد شرکت برتر ایران شد.

مديرعامل ايساكو خبر داد:

کارپرس
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، در راستای تکریم مشتریان و تسهیل در ارائه خدمات، از هشتم دی ماه تا پایان سال جاری، روزهای جمعه را نیز به شیفت کاری تعمیرگاه‌های منتخب این شرکت اضافه کرد.

با حضور قائم مقام ایران خودرو:

کارپرس
مراسم تقدیر از نمايندگي هاي رتبه یک خدمات پس از فروش ايران خودرو با حضور قائم مقام ارشد گروه صنعتی ایران خودرو در جزیره کیش برگزار شد.

یک خدمت انحصاری در راستای رضایت مشتریان؛

کارپرس
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، در مسیر تکریم مشتریان خود در اقدامی نوین و منحصر به فرد، لینک مستقیم صورت‌حساب خدمات ارائه شده در نمایندگی‌های مجاز را از طریق پیامک برای مشتریان خود ارسال خواهد کرد.

مدیر عامل ایساکو خبر داد:

کارپرس
مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، ایساکو از ارائه خدمات تخصصی به خودروی اچ سی کراس در بیش از90 نمایندگی منتخب این شرکت همراه با طرح‌های ویژه خدماتی خبر داد.


کارپرس
مدیر عامل شرکت تهیه و توزیع قطعات و لوازم یدکی ایران خودرو (ایساکو) گفت: مشتریان و مصرف کنندگان خودروهای تولیدی ایران خودرو می توانند با استفاده از سامانه همراه ایساکو، از «سرویس فوری در محل» بهره مند شوند.


کارپرس
نمايندگي‌هاي مجاز منتخب ايران‌خودرو به همراه اکیپ‌های امدادی در استان‌هاي ايلام، خوزستان، کرمانشاه و همدان به ویژه در مرزهای منتهی به عراق، در طرح خدمت رساني به زائرين عتبات عاليات به صورت شبانه‌روزي از 13 تا 21 آبان ماه به خدمت رساني خواهند پرداخت.

به منظور افزایش کیفی خدمات شبکه؛

کارپرس
شرکت خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایران خودرو طی یک نشست خبری از برگزاری آزمون مهارت‌سنجی سراسری پرسنل نمایندگی‌های خود در پایان هفته جاری خبر داد.

در تعامل با دانشگاه فنی حرفه‌ای کشور؛

کارپرس
سازمان خدمات پس از فروش ایران‌خودرو از افتتاح مرکز جدید آموزش فنی ایساکو با همکاری دانشکده فنی شهید چمران کرمان خبر داد.

در راستای مسئولیت های اجتماعی؛

کارپرس
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌ خودرو، ایساکو در راستای مسئولیت های اجتماعی کمپین «کاروان مهر» را در دو فاز اجرا می کند. در فاز نخست اجرای این کمپین کامیونت های حاوی وسائل گرمایشی این شرکت راهی مناطق محروم کشور شد.

براساس نتایج استاندارد اعلام شد؛

کارپرس
بر اساس آخرین نتایج اعلام شده از سوي شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران، رضایت‌ مشتریان از خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، در بهار 96 نسبت به مدت مشابه سال قبل، 25 امتیاز افزايش یافته است.

برای هشتمین سال متوالی محقق شد؛

کارپرس
شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، ایساکو برای هشتمین سال متوالی مقام نخست شرکت های ارائه کننده خدمات پس از فروش خودرویی در ایران را به دست آورد.