Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
تصاویر؛

استقبال اچ ۳۰ کراس سواران از گردهمایی آپکو

شنبه | ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۰۷:۰۶ | کد خبر: CP- ۴۶۴۰ | سرویس: ایران خودرو
کارپرس:
شرکت آپکو که مدتیست به منظور احیای برند خود برنامه های فوق العاده ای را ترتیب می دهد روز گذشته میزبان گردهمایی اچ 30 کراس سواران پایتخت بود. ویژه برنامه ای که مورد استقبال مالکین این محصول مشترک ایران خودرو و دانگ فنگ چین قرار گرفت.

به گزارش کارپرس، کمتر از دو سال از ورود خودروی کراس اور دانگ فنگ اچ 30 کراس به سبد محصولات مونتاژی ایران خودرو می گذرد و در این مدت بیش از 50.000 نسخه از این خودرو به دست مشتریان ایران خودرو رسیده و تحویل این تعداد خودرو طی مدت 2 سال بازار مناسبی برای آپشن های  اچ30 کراس ایجاده کرده است.

حالا شرکت آپکو که پس از تغییر مدیریت در پی افزایش سهم از بازار آپشن و به نوعی احیای برند خود برآمده است روز گذشته با دعوت از مالکین اچ30 کراس و با در نظر گرفتن تخفیف در فروش قطعات و نصب آپشن، ویژه برنامه ی تجاری جالبی را ترتیب داده بود. البته رانندگان بسیاری از این جمعه بازار خلاقانه ی آپکو استقبال کرده بودند بطوری که به گواه خبرنگار میدانی ما این همایش در پاره ای از زمان با صف های طولانی مشتاقان نصب آپشن مواجه گردید و برخی اقلام آپشن همچون دزدگیر استاندارد با پایان موجودی مواجه و آپشن های دیگر نیز فروش بالایی را تجربه کردند.

خودرو اچ30 کراس با توجه به اینکه از سیستم برق مالتی پلکس بهره می برد بستر مناسبی برای طراحی آپشن های الکتریکی همچون کروز کنترل و سیستم روشنایی اتوماتیک ایجاده کرده است. همچنین تمایل مشتریان ایران خودرو به استفاده از قطعات مورد تائید این شرکت که استاندادهای لازم به لحاظ ایمنی را با حفظ گارانتی خودرو رعایت کرده است از دلایل استقبال اچ 30 کراس سواران از این همایش بشمار می رود.

در این همایش آپشن هایی همچون کروز کنترل، سیستم روشنایی اتوماتیک، سیستم مولتی مدیا و رهیاب، بسته ی فیوز نوری، کفپوشهای سه بعدی، رینگ اسپرت، مانیتور پشت صندلی، یخچال، صندلی کودک، کفی صندوق و... به مخاطبین ارائه گردید.

شایان ذکر است این شرکت طی هفته های آتی برگزاری همایشی ویژه ی هایما سواران را در نظر دارد.

تصاویر:

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

استقبال اچ ۳۰ کراس سواران از گردهمایی آپکو

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است