Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

تویوتا تکنولوژی گاردین خودران هایش را عرضه می کند

چهارشنبه | ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۸:۴۷ | کد خبر: CP- ۹۳۵۶ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
شرکت خودروسازی تویوتا اعلام کرده که قصد دارد فناوری مخصوص خودروهای خودران خود را تا سال ۲۰۲۰ میلادی در اختیار سایر خودروسازان قرار دهد.
به گزارش کارپرس، گیل پرات، مدیر ارشد اجرایی واحد تحقیقاتی شرکت خودروسازی تویوتا روز دوشنبه در جریان کنفرانس مطبوعاتی نمایشگاه علم و فناوریCES۲۰۱۹ لاس وگاس از برنامه‌های این شرکت برای طراحی، توسعه و تولید تکنولوژی مخصوص فناوری خودروهای خودران تحت عنوان گاردین (Guardian) سخن گفته است که به نظر می‌رسد تا سال ۲۰۲۰ میلادی به طور کامل توسعه داده شده و قرار است علاوه بر به‌کارگیری در خودروهای تویوتا، در اختیار سایر خودروسازان قرار خواهد گرفت.

بر اساس مدل و الگوریتم‌های طراحی شده در طراحی این تکنولوژی و پلت‌فرم مخصوص خودروهای خودران، وسائل نقلیه تولید شده قادر خواهند بود امنیت بیشتری را برای کاربران و سرنشینان خود به ارمغان بیاورند.

به گفته وی، این پلت‌فرم طراحی شده که قرار است تا سال ۲۰۲۰ میلادی کار توسعه آن به اتمام برسد، بر اساس پیشرفته‌ترین فناوری‌های به روز جهان از جمله هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی طراحی شده است که خودروهای خودران را ایمن‌تر از حالت کنونی آنها می کند.

بر اساس گزارش وب سایت the verge، خودروهای خودران با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و پیشرفته‌ای نظیر یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی قادر خواهند بود، بدون نیاز به راننده، در خیابان و جاده‌ها تردد و سرنشینان خود را جابجا کنند.



منبع: ایسنا

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

تویوتا تکنولوژی گاردین خودران هایش را عرضه می کند

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است