به گزارش کارپرس، پرفروشترین سگمنت شاسیبلندها در سال ۲۰۱۸ سگمنت سی با ۷/ ۱۷ میلیون دستگاه بوده و پس از آن سگمنت دی با ۶/ ۱۱میلیون دستگاه قرار گرفته است. این در حالی است که سگمنت ای با ۱۱۷ درصد افزایش طی ۵ سال گذشته، بیشترین رشد فروش را در بین کلاسهای مختلف شاسیبلندها به خود اختصاص داد. اتحاد رنو – نیسان -میتسوبیشی پرفروشترین گروه خودروسازی در بخش شاسیبلندها محسوب میشود.
این گروه با فروش ۲۹/ ۴ میلیون دستگاه شاسیبلند در سال ۲۰۱۸، در جایگاه نخست قرار گرفته و پس از آن گروه تویوتا با ۸۳/ ۲ میلیون دستگاه رتبه دوم را در اختیار دارد. در همین حال، گروه فولکسواگن با افزایش ۱/ ۲۲ درصدی نسبت به سال گذشته، بیشترین افزایش فروش شاسیبلندها را داشته و در جایگاه سوم قرار گرفته است.
پس از فولکسواگن نیز جنرالموتورز با اختلافی جزئی مکان چهارم را به خود اختصاص داده است.
منبع: روزنامه دنیای اقتصاد
لینک کوتاه:
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان