Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
تماشا کنید:

چری بزودی با یک خودروی لوکس به بازار می آید

چهارشنبه | ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۷:۱۸ | کد خبر: CP- ۹۲۶۴ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
قرارداد همکاری مشترک چری با برند لوکس ساز جاگوار – لندرور نیز تاثیرات خود را به خوبی در اکسید نشان داده است.
به گزارش کارپرس، نمایشگاه بین المللی خودرو فرانکفورت به عنوان معتبرترین نمایشگاه خودرو جهان، در تابستان سال 2017 شاهد رویدادی از صنعت خودروسازی چین بود که همگان را متحیر کرد، برند چری به عنوان بزرگترین صادر کننده خودرو از کشور چین و یکی از تولید کنندگان خودرو در این کشور برند جدید و لوکس خود یعنی اکسید را معرفی کرد تا با خودروهای پرمیوم بازار به رقابت تنگاتنگ بپردازد.

اکسید حاصل سرمایه گذاری های کلان چری در تحقیق و توسعه ، ایجاد مراکز تحقیق درشانگهای ، فرانکفورت و مرکز تکنولوژی در آمریکا است ، از سوی دیگر قرار داد همکاری مشترک چری با برند لوکس ساز جاگوار –لندرور نیز تاثیرات خود را به خوبی در اکسید نشان داده است.

car cheri 10 11 1

آخرین تکنولوژی های روز و متد طراحی در اکسید به کار گرفته شده است تا محصولی معرفی گردد که بتواند استانداردهای سختگیرانه بازار آمریکا و اروپا را پاس نموده و وارد این بازارها گردد.

این شاسی بلند نخستین محصول برند اکسید است که شرکت چری کانسپت مدلهای شاسی بلند بعدی را نیز در نمایشگاه های معتبر به عنوان اکسید کوپه معرفی کرده که یک خودروی پیشرفته برقی بوده و کاملا توان رقابت با خودروهای لوکس ژاپنی و اروپایی را دارد.

اکسید را می توان ورود پر جسارت چری و استراتژی جدید این شرکت برای ورود به سطح بالا و لوکس بازار خودرو نامید ، تا به زودی شاهد تردد خودروهای لوکس این گونه برندها در اقصی نقاط جهان باشیم ،اتفاقی که خیلی سریع رخ داد و شاید باورش کمی سخت باشد اما به سرعت انجام خواهد پذیرفت.



منبع: عصرایران

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

چری بزودی با یک خودروی لوکس به بازار می آید

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است