Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

۲میلیون خودرو هوندا فراخوان می شود

یکشنبه | ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۰۷:۳۲ | کد خبر: CP- ۳۳۳۷ | سرویس: فراخوان خودرو
کارپرس:
شرکت خودروسازی هوندا موتور اعلام کرد، به دلیل ریسک وقوع آتش سوزی، حدود ۲.۱ میلیون دستگاه از محصولات خود در سراسر جهان را برای تعویض سنسورهای باطری این خودروها فرا می خواند.
به گزارش کار پرس، شرکت خودروسازی هوندا موتور اعلام کرد، به دلیل ریسک وقوع آتش سوزی، حدود 2.1 میلیون دستگاه از محصولات خود در سراسر جهان را برای تعویض سنسورهای باطری این خودروها فرا می خواند.

 کریس مارتین، سخنگوی این شرکت خودروسازی ژاپنی اعلام کرد، این فراخوان شامل 1.15 میلیون دستگاه خودروی هوندا آکورد مدل سال های 2013 تا 2016 در آمریکا و حدود یک میلیون دستگاه از همین مدل در سایر کشورها می شود تا سنسور باطری 12 ولت آنها جایگزین شود.

این شرکت گفته، تاکنون 4 مورد وقوع آتش سوزی در قسمت موتور خودروهای فروخته شده در آمریکا و حداقل یک مورد در کانادا گزارش شده است. این موارد در مناطقی رخ داده که در هنگام زمستان برای جلوگیری از یخ زدن جاده ها از مقادیر زیادی نمک استفاده می شوند.

همچنین در آمریکا 3972 مورد درخواست استفاده از گارانتی در آمریکا برای این خودروها به ثبت رسیده است.

هوندا گفته، سنسور باطری این خودروها ممکن است به اندازه کافی برای ممانعت از ورود رطوبت محکم نشده باشند. در طول زمان، رطوبت موجود در نمک جاده یا سایر مواد ممکن است وارد سنسور باطری شود و موجب زنگ زدگی و در نهایت اتصالی سنسور گردد.

شرکت هوندا گفته به دلیل تعداد قابل توجه خودروهایی که قرار است فرا خوانده شوند، نمایندگی ها ابتدا اقدام به تعمیر موقت این خودروها خواهند کرد و با استفاده از چسب مانع از ورود رطوبت به داخل سنسور خواهند شد تا بعدا به تدریج سنسورهای معیوب را تعویض نمایند.

شرکت هوندا در ژوئن 2016، یک سنسور باطری بازطراحی شده را تولید کرد. بعد از تحقیق در مورد حادثه رخ داده در چین این شرکت اعلام کرد، ابتدا تصور می کرده «تعداد موارد اینچنینی در آینده پایین خواهد بود» اما بعد از دریافت گزارشات بیشتری از وقوع آتش سوزی، به تحقیقات خود در این زمینه ادامه داده است.



منبع: تسنیم

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

۲میلیون خودرو هوندا فراخوان می شود

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است