به گزارش کارپرس،براساس گزارش بلومبرگ، مشتریان نروژی شکایتهای متعددی را درباره سرویس نامناسب محصولات تسلا داشتهاند. افزایش فروش تسلا مدل ۳ برای این شرکت دردسرآفرین شده؛ چراکه بیشترین میزان انتقادات و شکایات از خودروها در نروژ به این خودرو تعلق دارد. انتظار میرود شکایات از این خودرو بهدلیل تحویل تعداد زیادی از مدل ۳ در سالجاری افزایش یابد.
یکی از انتقادات مهمی که به کیفیت تسلا مدل ۳ مطرح شده کیفیت پایین رنگ بدنه آن است. البته انتظار میرود نسبت تعداد شکایات به ازای هر خودرو کاهش یابد، چراکه تعداد محصولات تسلا در این کشور با افزایش بیش از ۲۵ درصدی به حدود ۴۰ هزار خودرو رسیده است.
تسلا اعلام کرده از این مشکلات آگاه است، اما به مطالعه و نظرسنجی اخیر اشاره کرده که در آن مشتریان رضایت کلی از محصولاتش دارند.
منبع: روزنامه دنیای اقتصاد
لینک کوتاه:
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان