Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

سرویس اخبار بین الملل



کارپرس
هیات سرمایه‌گذاری تایلند (BOI) اعلام کرد که چری اتومبیل، شرکت خودروسازی چین کارخانه‌ای در تایلند راه‌اندازی خواهد کرد که خودروهایی را برای بازارهای داخلی و صادراتی تولید خواهد کرد و تولید آن در سال ۲۰۲۵ آغاز خواهد شد.


کارپرس
انجمن خودروسازان اروپا با اشاره به تاثیر تعطیلات عید پاک و رکود بازار اعلام کرد فروش خودروهای جدید در اتحادیه اروپا در ماه مارس ۵.۲ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافت که اولین کاهش امسال و بزرگترین کاهش از جولای ۲۰۲۲ است.


کارپرس
عضو کمیسیون حمل‌و‌نقل شورای شهر تهران اعلام کرد که حتی یک خودروی برقی هم موفق به دریافت پلاک تاکسی نشده و فقط وعده ورود خودروی برقی داده شد و شواهد و گزارشی از عملکرد اجرایی وجود ندارد. علی‌اصغر قائمی دیروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با قرائت متن تذکرش، خطاب به زاکانی شهردار تهران گفت: مدیریت شهری در سال گذشته در سه مرحله اقدام به رونمایی از تاکسی‌های برقی کرد.


کارپرس
نیسان موتور روز جمعه (۱۹ آوریل) برآورد سود عملیاتی سالانه خود را ۱۴.۵درصد کاهش داد و دلیل آن فروش خودروهای کمتر از حد انتظار و سایر عوامل بود.


کارپرس
مدیرعامل شرکت چینی شیائومی، اظهار کرد که فروش اولین خودروی برقی سازنده گوشی‌های هوشمند چینی سه تا پنج برابر بیشتر از حد انتظار بوده است، زیرا این شرکت تحویل نسخه‌های استاندارد به‌اصطلاح SU۷ را زودتر از موعد مقرر به خریداران آغاز کرده است.


کارپرس
شرکت خودروسازی هوندا نسل بعدی خودروهای برقی خود را تا سال ۲۰۲۷ در چین عرضه می‌کند.


کارپرس
شرکت خودروسازی هوندا نسل بعدی خودروهای برقی خود را تا سال ۲۰۲۷ در چین عرضه می‌کند.


کارپرس
بی‌وای‌دی گسترش خود را به خودروهای لوکس و آفرودهای اسپرت با دو مدل جدید دوچندان کرد تا با خودروهایی مانند جگوار لندرور مقابله کند.


کارپرس
پورشه از افت چهاردرصدی تحویل در سه ماه اول خبر داد.این شرکت با اشاره به بازار چالش‌برانگیز چین و تاخیر در تحویل کالاهای گمرکی در آمریکای شمالی اعلام کرد در سه ماه اول سال ۲۰۲۴ نسبت به سال ۲۰۲۳، چهار درصد خودروهای کمتری در سطح جهان تحویل داده است.


کارپرس
گزارش‌ها حاکی از آن است که درخواست جدیدی برای ممنوعیت واردات خودروهای برقی ساخت چین به خاک ایالات متحده مطرح شده است. این درخواست که از سوی برخی مقامات و قانون‌گذاران آمریکایی پیگیری می‌شود، بار دیگر تنش‌ها میان دو قدرت اقتصادی بزرگ جهان را تشدید کرده است.


کارپرس
اردیبهشت‌ماه نخستین مرحله عرضه خودروهای برقی خواهد بود. این در شرایطی است که برخلاف خودروهای وارداتی بنزین‌سوز، برقی‌ها با شرایط سهل‌تری وارد کشور خواهند شد. «دنیای‌اقتصاد» از جزئیات دور نخست فروش خودروهای برقی گزارش می‌دهد.


کارپرس
شرکت آلپاین طرح اولیه یک خودروی مسابقه‌ای هیدروژنی را ارائه کرده که ماه آینده مسابقه می‌دهد.به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیواطلس، شرکت آلپاین پس از ارائه چند نسخه از طرح اولیه یک خودروی هیدروژنی جدید، اکنون طرح ابرخودروی مسابقه‌ای آلپن گلو را ارائه کرده که برای ورود به مسیر مسابقه آماده است.


کارپرس
فروش بی‌ام‌و در سه ماه اول با رسیدن این خودروساز به نقطه‌عطف الکتریکی اندکی افزایش یافت.


کارپرس
تولیدکننده خودروهای برقی لوسید برآوردهای تحویل سه ماهه اول را شکست داد.


کارپرس
شرکت خودروسازی ولوو کارز در ماه مارس رکورد فروش دیگری را به ثبت رساند که شاسی‌بلند کوچک برقی عامل این افزایش بود.


کارپرس
شارژ مجدد وسایل نقلیه الکتریکی همیشه برای افرادی که به دنبال تغییر از قدرت احتراق به برق هستند، مشکل‌ساز بوده است.