Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
یادداشت /

توجه جدی جهرودی به خودروی کوئیک

شنبه | ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۴:۰۰ | کد خبر: CP- ۵۵۲۲ | سرویس: یادداشت
کارپرسمیترا مهرپرست:
هر مديري دوست دارد، با تصميم‌گيرهاي به موقع كارنامه عملكرد خوبي از خودش بجا بگذارد به همين دليل معمولاً مديران شركت‌هاي بزرگ سعي می كنند در روزهاي نخست انتصاب خودشان تصميمی در مورد محصولات نگيرند اما اين رويه در مورد مهندس جهرودي صدق نكرد!
به گزارش کارپرس، مهندس جهرودی در همان نخستين روزهاي حضور خود در سايپا دستور قاطعی مبنی بر توقف طرح فروش خودروی كوييك صادر كرد.
 
كوييك خودرويی بود كه در 16 اسفندماه سال 95 با حضور دكتر لاريجانی رياست محترم مجلس شورای اسلامي رونمايی شد. پس از طی مقدمات توليد سايپا تصميم گرفت كه در اوايل آذرماه با اجرای طرح پيش تبليغاتی فروش اين خودرو را آغاز نمايد. هنوز چند روزی از كمپين تبليغاتی سايپا نگذشته بود كه مهندس جهرودی سكان هدايت گروه خودروسازی سايپا را به دست گرفت و در يكی از ناباورانه‌ترين اقدامات خود دستور توقف تبليغات فروش اين خودرو را صادر كرد. در همان زمان شنيده شده كه اين تصميم پس از بازديد مديرعامل جديد گروه خودروسازی سايپا از خطوط توليد كوييك و فرآيند توليد اين خودرو صادر شده است.
 
هدف از اين اقدام كه در نوع خود اقدامی بي‌بديل بود، «كسب رضايت حداكثري مشتريان و بررسی ارتقاء آپشن‌های كوييك» اعلام شد. پس از اين كار عده‌ای معتقد بودند كه شركت سايپا امكان بازنگری سريع در فرآيندهای توليدی پروژه كوييك را تا پيش از پايان سال ندارد، اما چيزی نگذشت كه در اواخر دی ماه مجدداً فروش اين محصول به صورت اينترنتی در دستور كار سايپا قرار گرفت. در همان زمان اعلام شد كه سايپا بر اساس اولويت ثبت نامي سعی می‌كند تعدادي از اين محصولات را پيش از پايان سال به مشتريان تحويل دهد.
 
پايبندی به تعهدات فروش يكی از علائم بهبود در هر سازمانی است، سايپا در اقدامي نمادين 100 نفر از مشتريان كوييك و ساينای اتوماتيك را همزمان با سالروز تولد خود به مقر اصلی شركت دعوت نمود و مهندس جهرودی مديرعامل گروه خودروسازي سايپا به همراه معاونين و مديران ارشد سازمان اين خودروها را به مشتريان تحويل دادند.
 
اين اقدام را هم می توان خوش قولی سايپا ناميد و هم وفای به عهد نسبت به مشتريان؛ اميد است با گسترش چنين اقداماتی صنعت خودروسازی ايران بتواند جايگاه خود را در عرصه مشتری مداری تقويت نمايد.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

توجه جدی جهرودی به خودروی کوئیک

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است